اولین یادواره شهدای شهرک رزمندگان و سومین یادواره بشیران حماسه زرندبرگزارشد (+عکس)

اولین یادواره شهدای شهرک رزمندگان وسومین یادواره بشیران حماسه شهرستان زرند در مسجد ثارالله این منطقه برگزار شد. به گزارش “صدای زرند”، حجت الاسلام رضا کرمی پور امام جمعه زرند با قدر دانی از برگزار کنندگان این مراسم به بیان دست آوردهای ارزشمند دفاع مقدس و سرمایه های گرانقدری که از دوران دفاع مقدس به […]

اولین یادواره شهدای شهرک رزمندگان وسومین یادواره بشیران حماسه شهرستان زرند در مسجد ثارالله این منطقه برگزار شد.

صدای زرند

به گزارش “صدای زرند”، حجت الاسلام رضا کرمی پور امام جمعه زرند با قدر دانی از برگزار کنندگان این مراسم به بیان دست آوردهای ارزشمند دفاع مقدس و سرمایه های گرانقدری که از دوران دفاع مقدس به ما رسیده است،پرداخت.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند:«جنگ ما یک گنج بود»،به تشریح ارزشهای دفاع مقدس پرداخت و تحول و دگرگونی حضور یک جوان در مناطق عملیاتی را یکی از آثار معنوی ۸سال جنگ تحمیلی دانست.

امام جمعه زرندبا اشاره به حدیثی از پیامبر،به اهمیت توسل پرداخت وتمسک و توکل را از مهمترین این ویژگیهادانست.

وی قرائت دعای عهد،زیارت عاشورا ،اُنس با زیارت جامعه کبیره را از راههای رسیدن به اهل بیت عنوان نمود.

کرمی پور با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان در انحراف جوانان،بر هوشیاری بیش از پیش جوانان و نوجوانان در مقابله با توطعه های دشمنان تاکید کرد.

وی به نقش دوستیها و رفت و آمدها در سعادت دنیا و آخرت انسان پرداخت و با بیان روایات و احادیث جوانان را به دقت و هوشیاری در انتخاب دوستی ها توصیه نمود.

امام جمعه زرند با اشاره به مواردی از ساده زیستی حضرت امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری ،وجود مادیات را زمینه ساز از دست دادن معنویات دانست و گفت: برای حفظ سرمایه و ارزشهای دفاع مقدس باید ساده زیستی را مد نظر داشته باشیم.

حجت الاسلام کرمی پور ضمن ابراز نگرانی از ترویج بد حجابی در جامعه ،رسالت خون شهیدان را برای حفظ حجاب در جامعه دانست و گفت:دشمنان با هدف گسترش بد حجابی می خواهد ما دست از ارزشهایمان برداریم وبه خیال خام خود فرهنگ شهدا بر ما حاکم نباشد تا با ما رابطه داشته باشد.

در این مراسم معنوی فرمانده سپاه، جمع کثیری از مسئولین اجرائی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حضور داشتند.

این مراسم با برنامه پخش نماهنگ، مداحی و عزاداری همراه بودودر حاشیه این مراسم نمایشگاه عکس شهدا بر پا شد.

انتهای پیام/ نجف پور

صدای زرند

صدای زرند

صدای زرند

صدای زرند

صدای زرند

منبع: صبح زرند