رفع فیلتر فیس بوک در مجلس!

حدادعادل درباره برخی درخواست ها به منظور رفع فیلتر فیس بوک، گفت: هر تصمیمی درباره موضوعات مربوط به فضای مجازی از جمله فیس بوک باید از طریق مجلس اتخاذ شود. به گزارش “صدای زرند”، به نقل از ایرنا، غلامعلی حدادعادل روز چهارشنبه با اشاره به بحث های مختلف درباره بازگشت به تحصیل برخی از دانشجویان […]

حدادعادل درباره برخی درخواست ها به منظور رفع فیلتر فیس بوک، گفت: هر تصمیمی درباره موضوعات مربوط به فضای مجازی از جمله فیس بوک باید از طریق مجلس اتخاذ شود.

صدای زرند

به گزارش “صدای زرند”، به نقل از ایرنا، غلامعلی حدادعادل روز چهارشنبه با اشاره به بحث های مختلف درباره بازگشت به تحصیل برخی از دانشجویان ستاره دار در دانشگاه ها، گفت: برای این منظور باید تعریف و معنای ستاره دار بودن را مشخص کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ستاره دار عنوانی است که از آن هیچ معنی خاصی برداشت نمی شود، مانند کلمه «ویژه» که معنی خاصی ندارد.

وی با تاکید براینکه باید فهمید چرا دانشجویی ستاره دار و از تحصیل محروم شده است، خاطر نشان کرد: در هر صنفی ضوابطی وجود دارد؛ دانشجو بودن نیز برای خود دارای مقرراتی است که باید آن را تعریف کرد و اگر کسی واجد آن شرایط باشد، حقش است که در دانشگاه درس بخواند و اگر مقررات و قوانین شامل وی نشود، نمی تواند ادامه تحصیل دهد.

به گفته وی، بحث ستاره دار شدن دانشجویان از دوران اصلاحات آغاز شده و اظهارنظر درباره ستاره دار بودن یا نبودن دانشجویان را باید به پس از بررسی پرونده دانشجویان که به چه دلیل ستاره دار شدند و حالا ستاره دار شدن آنها لغو شده، موکول کرد.

تصمیم درباره رفع فیلتر فیس بوک در مجلس

حدادعادل در ادامه درباره برخی درخواست ها به منظور رفع فیلتر فیس بوک، گفت: هر تصمیمی درباره موضوعات مربوط به فضای مجازی از جمله فیس بوک باید از طریق مجلس اتخاذ شود.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: معتقدم که تصمیم گیری باید درباره حسن و عیب فضای مجازی در شورای عالی فضای مجازی که به دستور رهبر معظم انقلاب تشکیل شده، کارشناسی شود و اگر پیشنهاداتی مطرح است باید قبل از اجرا، در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.

وی تصریح کرد: غیر از این مسیر، اگر تصمیمی به هر شکل دیگری گرفته شود مورد تایید مجلس نیست و نتیجه نخواهد داشت.

انتهای پیام/