گروه مرگ و گروه شانس برای ایران در جام جهانی

این احتمال وجود دارد که تیم ملی ایران با تیم های برزیل، ایتالیا و انگلیس همگروه شود. به گزارش “صدای زرند”، با توجه به این نکته که چیدمان تیم ها در ۴ گلدان مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مشخص شده، احتمال حضور تیم ملی ایران و البته تمامی تیم های حاضر در جام […]

این احتمال وجود دارد که تیم ملی ایران با تیم های برزیل، ایتالیا و انگلیس همگروه شود.

صدای زرند

به گزارش “صدای زرند”، با توجه به این نکته که چیدمان تیم ها در ۴ گلدان مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مشخص شده، احتمال حضور تیم ملی ایران و البته تمامی تیم های حاضر در جام جهانی در گروه مرگ وجود دارد و هیچ بعید نیست که گروه بندی به شکلی باشد که ۳ تیم قدرتمند و مدعی قهرمانی در یک گروه قرار بگیرند. این وسط وای به حال تیم چهارمی که همگروه این ابرقدرت ها می شود.

* گلدان یک:آرژانتین، برزیل، بلژیک، کلمبیا، آلمان، اسپانیا، سوییس، اروگوئه

* گلدان دو:
الجزایر، کامرون، شیلی، ساحل عاج، اکوادور، غنا، نیجریه

* گلدان سه:‌
استرالیا، کاستاریکا، هندوراس، ایران، ژاپن، کره جنوبی، مکزیک،‌ آمریکا

* گلدان چهار:
بوسنی هرزگوین، کرواسی، انگلیس، فرانسه، یونان، ایتالیا، هلند، پرتغال، روسیه (در گلدان چهارم، ۹ تیم قرار گرفته اند که یکی از این تیم ها به عنوان تیم گلدان دوم قرعه کشی می شود)

ایده آل ترین شرایط برای ایران، هم گروهی با بلژیک، الجزایر و بوسنی است و در عوض اگر بدشانسی بیاوریم، در گروه مرگ با برزیل، ایتالیا و انگلیس همگروه می شویم و یا در گروه آلمان، فرانسه و هلند قرار می گیریم.

*** سخت ترین گروه های ممکن برای ایران به شرح زیر است:

– ایران، برزیل، ایتالیا و انگلیس
– ایران، آلمان، ایتالیا و انگلیس
– ایران، آرژانتین، ایتالیا و انگلیس
– ایران، اسپانیا، ایتالیا و انگلیس
– ایران، برزیل، فرانسه و پرتغال
– ایران، آلمان، هلند و ایتالیا
– ایران، آرژانتین، فرانسه و هلند
و … و … و …

*** از سوی دیگر تمام گروه های مناسبی که تیم ملی ایران با قرار گرفتن در آنها شانس صعود خواهد داشت، به شرح زیر است:

– بلژیک، الجزایر، ایران و بوسنی
– سوییس، اکوادور، ایران و بوسنی
– اروگوئه، الجزایر، ایران و بوسنی
– کلمبیا، الجزایر، ایران و بوسنی
– بلژیک، الجزایر، ایران و یونان …

در میان سرگروه ها بلژیک از بقیه بهتر است، در گلدان دوم بهترین گزینه برای فوتبال ما الجزایر است و در گلدان چهارم هم هیچ حریفی راحت تر از بوسنی نیست. البته جدا از بوسنی می توان یونان را هم به بقیه تیم های حاضر در گلدان چهارم ترجیح داد.

باید تا فردا (جمعه) صبر کنیم و ببینیم قرعه چه سرنوشتی برای تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل رقم می زند. فعلا دغدغه این است که ۳ تیم قدرتمند (مثلا اسپانیا، هلند و پرتغال یا برزیل، ایتالیا و انگلیس) در یک گروه قرار بگیرند و ما هم با این غول ها همگروه شویم.

انتهای پیام/