پدافند غیرعامل راه‌کاری مناسب برای مقابله با دشمن

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرند گفت: پدافند غیرعامل می‌تواند راه‌کاری مناسب برای مقابله با دشمنان باشد. به گزارش “صدای زرند” به نقل از فارس، عبدالمجید زمانی پیش از ظهر امروز در حاشیه رزمایش پدافند غیرعامل در کارخانه کک‌سازی و قطران زرند هدف از اجرای این رزمایش را سنجش آمادگی نیروها در برابر تهدیدات احتمالی عنوان […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرند گفت: پدافند غیرعامل می‌تواند راه‌کاری مناسب برای مقابله با دشمنان باشد.

پدافند غیرعامل راه‌کاری مناسب برای مقابله با دشمن

پدافند غیرعامل راه‌کاری مناسب برای مقابله با دشمن

به گزارش “صدای زرند” به نقل از فارس، عبدالمجید زمانی پیش از ظهر امروز در حاشیه رزمایش پدافند غیرعامل در کارخانه کک‌سازی و قطران زرند هدف از اجرای این رزمایش را سنجش آمادگی نیروها در برابر تهدیدات احتمالی عنوان کرد و اظهار داشت: این رزمایش با هدف آمادگی نیروهای شهرستان در برابر حوادث احتمالی انجام گرفت که‌ نتایج مثبتی به همراه داشت.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل نیز می‌تواند راه‌کاری مناسب برای مقابله با دشمنان باشد، بیان داشت: ایران اسلامی پس از پیروزی در برابر استکبار هموار مورد تهدیدات و توطئه دشمنان بوده است، اما با تلاش و هوشیاری مردم ایران همواره این دسیسه و توطئه‌ها ناکام مانده است.

علی میرزا‌بیگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در این رزمایش با اشاره به اینکه بخش عظیم تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی در بحث ایجاد اخلال در فعالیت‌های مردم و ایجاد فشار روانی در جامعه است، آماده‌سازی زیرساخت‌ها و دستگاه‌های کشور برای شرایط بحران را ضروری دانست و ابراز داشت: در این راستا توجه به فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل بسیار موثر است.

وی گفت: مسئله پدافند غیرعامل مختص به مقطع خاص نیست، بلکه یک اصل برای همیشه است و برگزاری اینگونه رزمایش‌ها، برای شناسایی این امر ضروری است.

انتهای پیام/