سرمایه‌گذاری در کرمان تحولی عظیم در اشتغال است

مدیر‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: با سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در استان کرمان تحولی عظیم در اشتغال استان کرمان ‌صورت می‌گیرد. به گزارش “صدای زرند”، به نقل از خبرگزاری فارس، حسن رحمانی پیش از ظهر امروز در بازدید از کارخانه کک‌سازی مجتمع فولاد‌ زرند ایرانیان اظهار داشت: وضعیت اشتغال استان کرمان در […]

مدیر‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: با سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در استان کرمان تحولی عظیم در اشتغال استان کرمان ‌صورت می‌گیرد.

صدای زرند

به گزارش “صدای زرند”، به نقل از خبرگزاری فارس، حسن رحمانی پیش از ظهر امروز در بازدید از کارخانه کک‌سازی مجتمع فولاد‌ زرند ایرانیان اظهار داشت: وضعیت اشتغال استان کرمان در بخش‌های گوناگون به ویژه صنایع و معادن خوب است و با سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته تحولی عظیم در اشتغال استان کرمان ‌صورت می‌گیرد.

وی میانگین نرخ بیکاری استان کرمان را در شش ماهه نخست سال جاری رضایت‌بخش اعلام کرد و گفت‌: بیشتر جوانان جویای کار که دارای مهارت مورد نیاز بازار کار استان کرمان هستند، در این واحدهای تولیدی مشغول به کار شوند‌.

رحمانی با قدردانی از دست‌اندرکاران اجرای طرح مجتمع فولاد‌ زرند ایرانیان عنوان کرد: اجرا و به ثمر نشستن اینگونه طرح‌ها‌، برکات فراوانی در جامعه دارد و دشمنان انقلاب اسلامی از پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی در عرصه اقتصادی در هراس هستند.

وی با تأکید بر ارتقای سلامت جسم و روح کارگران ابراز داشت: اجرای مناسب برنامه‌های رفاهی‌، ورزشی و تفریحی همچنین پرداخت عادلانه و مناسب حقوق و مزایا نقش به سزایی در افزایش بهره‌وری تولیدات واحدهای کاری استان کرمان دارد‌.

رحمانی با اشاره به اهمیت مقوله‌ رعایت ایمنی در محیط‌های کاری بخش‌های صنایع و معادن استان کرمان اذعان داشت: مدیران اجرایی این بخش‌ها باید در زمینه ‌آموزش و تجهیز کارگاه‌ها‌، دریافت تایید صلاحیت ایمنی پروژه و پیمانکاران زیر‌مجموعه آن به موقع اقدام کنند تا از وقوع حوادث ناشی از کار‌ بیش از پیش جلوگیری کنند.

انتهای پیام/