برگزاری مسابقات فوتسال بانوان لیگ امید کرمان در منوجان

رئیس هیئت فوتبال شهرستان منوجان گفت: مسابقات فوتسال بانوان لیگ امید استان کرمان ۲۰ تا ۲۲ آذر ماه جاری برای نخستین ‌بار به میزبانی منوجان برگزار می‌شود. به گزارش “صدای زرند”، حسین اوژند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: مسابقات فوتسال بانوان لیگ امید استان کرمان با حضور هفت تیم که […]

رئیس هیئت فوتبال شهرستان منوجان گفت: مسابقات فوتسال بانوان لیگ امید استان کرمان ۲۰ تا ۲۲ آذر ماه جاری برای نخستین ‌بار به میزبانی منوجان برگزار می‌شود.

صدای زرند

به گزارش “صدای زرند”، حسین اوژند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: مسابقات فوتسال بانوان لیگ امید استان کرمان با حضور هفت تیم که تاکنون اعلام آمادگی کرده‌اند برای نخستین‌بار از ۲۰ تا ۲۲ آذر ماه جاری به میزبانی منوجان برگزار می‌شود.

اوژند افزود: تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات شامل هیئت فوتبال زرند، فاطمیه چترود، منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، اداره ورزش و جوانان سیرجان، ایران‌مهر سیرجان، شهرداری منوجان و هیئت فوتبال منوجان هستند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان منوجان گفت: تمام برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری این مسابقات با اداره آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان، فرمانداری، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت انجام شده است.

اوژند اظهار داشت: ورود نماینده هیئت فوتبال استان، تیم‌ها، ناظران و داوران یک روز قبل از آغاز مسابقات در شهرستان صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری مطلوب مسابقات، جلسه‌ای با تمام کمیته‌های هیئت فوتبال شهرستان برگزار و به هر یک مأموریت ویژه محول شده است.

انتهای پیام/