نکونام: با این شرایط بدون امتیاز از برزیل بر می گردیم

هافبک تیم ملی می گوید با شرایط فعلی تیم ملی ایران بدون امتیاز از جام جهانی بازمی گردد. به گزارش “صدای زرند”، جواد نکونام پس از تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: بازی خوبی بود. باید بگویم هر دو تیم از تیم های قدر ایران هستند که نمایش خوبی را ارائه دادند. اما در پایان، بازی […]

هافبک تیم ملی می گوید با شرایط فعلی تیم ملی ایران بدون امتیاز از جام جهانی بازمی گردد.

صدای زرند

به گزارش “صدای زرند”، جواد نکونام پس از تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: بازی خوبی بود. باید بگویم هر دو تیم از تیم های قدر ایران هستند که نمایش خوبی را ارائه دادند. اما در پایان، بازی مساوی شد. این که بگویم حق چه کسی بود برنده شود. حرف درستی نیست بازی تمام شده و دو تیم موقعیت های خوبی داشتند. تیم ما یک موقعیت صددرصد را از دست داد.

او در پاسخ به سوالی درباره زمین بازی گفت: زمین خوب بود و تماشاگران هم جو خوبی داشتند. ما در این دیدار نمی خواستیم شکست بخوریم و فکر می کنم به نتیجه خوبی رسیدیم.

کاپیتان تیم ملی در پاسخ به سوالی درباره قرعه کشی جام جهانی گفت: به هر حال همه چیز روشن می شود اما درست نیست که بتوانیم احساسی تصمیم بگیریم و بگوییم چه خوب است با اسپانیا، برزیل، ایتالیا و از این دست تیم ها هم گروه شویم. امیدوارم یک گروه مناسب به ما بخورد تا صعود کنیم. اگر هم نشد، به هر حال باید تلاش کنیم تا مردم از نتایج مان احساس غرور کنند.

او در پاسخ به این سوال که پیش بینی اش از عملکرد تیم ملی در جام جهانی چیست گفت: ما برای امتیاز به جام جهانی می رویم. اگر با توجه به شرایط امروز مان بخواهم صحبت کنم، باید بگویم بدون امتیاز از جام جهانی برمی گردیم چرا که نه اردو داشته ایم و نه بازی تدارکاتی خوبی برگزار کرده ایم. مطمئنا با این شرایط در جام جهانی بدون امتیاز به ایران برمی گردیم مگر اینکه بازی های تدارکاتی برگزار شود و اتفاقاتی رخ دهد.

هافبک استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که هادی عقیلی مدعی شده سپاهان شانس بیشتری برای برد داشت عنوان کرد: من با افراد کاری ندارم. هر کسی نظری دارد. به نظر من این یک بازی درگیرانه بود و تمام شده است.

انتهای پیام/

ملت ایران