امام جمعه زرند: دشمنان ایران اسلامی بر کفر خود ایستاده‌اند

امام جمعه زرند گفت: دشمنان ایران اسلامی بر کفر خود ایستاده‌اند و یک قدم عقب نمی‌روند و مسلمانان باید در مقابل توطئه‌های آنها بایستند. به گزارش صدای زرند به نقل از فارس،‌ حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند با اشاره به ۱۶ آذر اظهار داشت: ۱۶ آذر یادآور جانفشانی […]

امام جمعه زرند گفت: دشمنان ایران اسلامی بر کفر خود ایستاده‌اند و یک قدم عقب نمی‌روند و مسلمانان باید در مقابل توطئه‌های آنها بایستند.

امام جمعه زرند: دشمنان ایران اسلامی بر کفر خود ایستاده‌اند

امام جمعه زرند: دشمنان ایران اسلامی بر کفر خود ایستاده‌اند

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس،‌ حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند با اشاره به ۱۶ آذر اظهار داشت: ۱۶ آذر یادآور جانفشانی سه دانشجویی است که به خاک و خون غلتیدند و سلطه غاصبانه استکبار را نپذیرفتند.

وی بیان داشت: این اتفاق حدود چهار ماه بعد از کودتای ننگین ۲۸ مرداد رخ داد و دانشجویان با این قیام تاریخی خود یادآور شدند که ما اگر چه در اقلیت بودیم، اما اجازه ندادیم استعمار و استکبار به اهداف خود به طور کامل برسد.

کرمی‌پور افزود: دانشجویان ما با دست خالی به جنگ آمریکا رفتند و امروز باید همه جوانان به ویژه قشر تحصیل کرده ما به هوش و بیدار باشند که جهان استکبار در مقابل جمهوری اسلامی ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران بر کفر خود ایستاده‌اند و یک قدم عقب نمی‌روند، ما مسلمانان با اعتقاد بر معاد و جزای عمل باید‌ در مقابل توطئه‌های آنها بایستیم.

امام جمعه زرند گفت: مقام معظم رهبری اساتید و دانشجویان را در مرحله اول و سنگر نخست‌ در این جنگ نرم معرفی کردند و فرمودند شما افسران جنگ نرم هستید و لازم و ضروری است که دانشجویان با تعلیم و تهذیب خود را مجهز در این سنگر قرار دهند.

کرمی‌پور ابراز داشت: یکی از لوازم ضروری در این زمان برای دانشجویان علم و تقوا است که حضرت امام‌ راحل می‌فرمایند، «کوشش کنید هر قدمی که برای علم بر می‌دارید برای عمل ظاهری و اعمال باطنی، ایجاد تقوی و استقامت برای خودتان بردارید، هر قدمی برای تعلیم بر می‌دارید برای تزکیه نیز بردارید».

انتهای پیام/