گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر شمال استان کرمان در زرند

گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شمال استان کرمان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی زرند برگزار شد. به گزارش “صدای زرند”، دکتر کاظم نعمت الله زاده ماهانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند ضمن خیرمقدم و تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت: ما خدمت به دلاور مردان دفاع مقدس و […]

گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شمال استان کرمان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی زرند برگزار شد.

صدای زرند

گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر شمال استان کرمان در زرند

صدای زرند

به گزارش “صدای زرند”، دکتر کاظم نعمت الله زاده ماهانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند ضمن خیرمقدم و تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت: ما خدمت به دلاور مردان دفاع مقدس و یادگاران شهدای گرانمایه دفاع مقدس را برای خود هم وظیفه و هم افتخار دانسته و مطمئنا شما نیز پای گذاشتن در مسیر دستیابی به علم و دانش را برای خود مایه مباهات و افتخار می دانید.

صدای زرند

دکتر نعمت الله زاده ماهانی

ماهانی افزود: دین مبین اسلام در مقایسه با سایر ادیان و مکاتب دینی توجه به علم و دانش را برای خود یک اصل برشمرده و در این راه همه پیروان و سایر انسانهای آزاده را به پیمودن این راه تشویق کرده و مرزهای جغرافیایی، زبانی و جنسیتی را برای فراگیران از میان برداشته و این مسیر یک تحول بزرگ و تازه فرا روی جامعه بشری قرار داد که تا به امروز نیز تازگی خود را از دست نداده است تا جایی که سفارش دین ما به فراگیری علم حتی از کُفار این توجه و اهمیت را صد چندان می کند.

رضا کرمی فرماندار زرند نیز در این مراسم گفت: باتوجه به وضعیت فعلی حاکم بر جهان و کشورمان بصیرت، آگاهی وحضور در صحنه دانشجویان لازمه برنامه ریزی و تصمیم گیری بهتر و کارآمد آحاد مردم، بخصوص مسئولین محترم در راه تحقق اهداف و برنامه های موثر توسعه و پیشرفت سرزمینمان خواهد بود.
فرماندار زرند با اشاره به وضعیت موجود کشور اظهار داشت: کشوری که چند صباحی از عمر با برکت خود را سپری میکرد با هجوم دیوانه وار دشمنی همراه بودکه با یاری قدرت های بزرگ استکباری و همراهی دشمنان دست نشانده اعرابشان در منطقه مسیر رشداین کشور را پر تلاطم نمود اما این مهم با مجاهدت های فرزندان این سرزمین در هیچ زمانی به بیراهه نرفته تا با رهبری های پیامبرگونه حضرت امام (ره) به ثبات و پیشرفت ستودنی دست یابد.
وی افزود: امروز ما به جایی رسیده ایم که جنگنده تولید کرده و پهباد می سازیم و به روسیه هدیه می کنیم، دنیا باید بپذیرد که ایران اسلامی امروز به یکی از قدرت های بزرگ نظامی دنیا تبدیل شده است.
کرمی همچنین بیان داشت: همین پیشرفت ها و برجستگی های علمی فرزندان رشید ایران اسلامی دشمنان را برآن داشت تا از جبهه اقتصادی به جنگ این کشور آمده تا عرصه به دانشمندان ما تنگ آمده و مانعی باشند بر پیشرفت و توسعه این سرزمین، اما این دشمنان از عزم جدی ملت و فرزندان رشیدشان غافل هستند.
حجه الاسلام رضا کرمی پور امام جمعه زرند نیز ضمن تجلیل از زحمات برگزار کنندگان این مراسم گفت: جوانان رکن اصلی توسعه جوامع انسانی بشمار می روند و این موضوع وقتی اهمیت پیدا می کند که پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) به جوانان مسئولیت سپرده تا پیشرفت های نظام دینی نوپای ایشان شتاب بیشتری بخود بگیرد.
امام جمعه زرند افزود: به تبعیت از این اندیشه بلند، جوان در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز از جایگاه بالایی برخوردار است که اگر در مسیر صحیح تربیتی و اسلامی قرار گیرد،میتواند قوه محرکه جامعه باشد.
کرمی پور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهارداشت: موضوعی که همواره مود تاکید مقام معظم رهبری بوده و هست، تلاش بیشتر جوانان در حوزه علمی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد تا راههای توسعه و رفاه عمومی را هموارسازد.
در پایان این مراسم دانشجویان شاهد و ایثار گر در جلسه پرسش و پاسخ مشکلات خود را بازگو و مسئولین حاضر در مراسم نیز به این سوالات پاسخ دادند.