از افرادِ ارزشی، استفاده ابزاری نشود

دکتر حسین امیری خامکانی نماینده مردم زرند و کوهبنان در خانه ملت گفت: نباید از ارزش ها و جایگاه افرادِ ارزشی که روزی در دفاع از کشور قیام کرده اند، استفاده ابزاری شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در خانه ملت گفت: نباید از ارزش ها و جایگاه افرادِ ارزشی که روزی در دفاع از کشور قیام کرده اند، استفاده ابزاری شود.

 

 

Amiri-Zarand

 

به گزارش صدای زرند، دکتر حسین امیری خامکانی در گفت و گو با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال آینده اظهار کرد: هرچه که به انتخابات نزدیک می شویم، جناح ها باید بیشتر قواعد بازی های سیاسی را رعایت کنند.

 
وی با بیان اینکه در هیچ کجای دموکراسی و مردم سالاری وجود ندارد که فردی یا گروهی جلسه ای را برهم بزنند تصریح کرد: نباید از ارزش ها و جایگاه افرادِ ارزشی که روزی در دفاع از کشور قیام کرده اند، استفاده ابزاری شود.

 
این نماینده اصلاح طلب مجلس در ادامه، خطاب به ایثارگران و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس گفت: ایثارگران و جانبازان نباید اجازه دهند که از سوی گروهی که دل در گروی فعالیت های سیاسی و حزبی دارند شرایطی ایجاد شود که از شان و مقام این رزمندگان که جان خود را در کف دست گذاشته و نثار انقلاب و کشور کرده اند سوءاستفاده شود و به اسم دفاع از جانباز جنگ تحمیلی، مقاصد سیاسی خود را برای تخریب گروهی دیگر پیش ببرند.

 
امیری خامکانی با تصریح بر اینکه دموکراسی ایجاب می کند جلساتی که اتفاقا مجوز قانونی نیز داشته اند، برگزار شوند افزود: چنانچه شخصی در جلسه ای سوالی داشته باشد، باید در زمانی که به پرسش و پاسخ اختصاص داده شده است سوال خود را مطرح نماید و آن هم بستگی به شرایط جلسه و برگزارکننده دارد.

 
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات پیش آمده در همایش اصلاح طلبان در روز پنج شنبه گذشته بیان کرد: البته طبق گزارشات رسیده، جریانات و اتفاقات بگونه ای که برخی رسانه ها عنوان کرده اند نبوده، بنابراین توصیه ام به رسانه ها این است که اخلاق رسانه ای را حفظ کرده و مایه تفرقه افکنی در جامعه نشوند.

 
وی در همین رابطه ادامه داد: مسوولین نیز باید بر اساس واقعیات اظهارنظر نمایند. اینکه به اسم ارزش های یک کشور، ارزش دیگری همچون دموکراسی و رعایت قواعد بازی سیاسی پایمال شود نه به صلاح کشور اسلامی مان است و نه نتیجه خوبی را به دنبال دارد.

 
این نماینده مجلس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که همواره در بیاناتشان بر حفظ اصول اخلاقی تاکید داشته اند خاطر نشان کرد: باید تلاش شود ضمن توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت حفظ اصول اخلاقی، وحدت و آرامش نیز در جامعه حفظ گردد و تنش های سیاسی به زندگی مردم منتقل نشود.

 

انتهای پیام/