تیم مذاکره­کننده هسته ای بی شک ادامه دهنده راه شهدای دانشجو در آذرماه سال ۱۳۳۲ هستند

رئیس شورای شهر زرند در گفتگو با خبرنگار “صدای زرند” گفت: تیم مذاکره­کننده هسته ای بی شک ادامه دهنده راه شهدای دانشجو در آذرماه سال ۱۳۳۲ هستند. حبیب­الله خنجری، رئیس شورای شهر زرند در مورد ۱۶ آذر، روز دانشجو، به خبرنگار “صدای زرند” گفت: ۱۶ آذر روز اقتدار و عظمت ما ایرانیان است. همانطور که اطلاع […]

صدای زرند

رئیس شورای شهر زرند در گفتگو با خبرنگار “صدای زرند” گفت: تیم مذاکره­کننده هسته ای بی شک ادامه دهنده راه شهدای دانشجو در آذرماه سال ۱۳۳۲ هستند.

حبیب­الله خنجری، رئیس شورای شهر زرند در مورد ۱۶ آذر، روز دانشجو، به خبرنگار “صدای زرند” گفت: ۱۶ آذر روز اقتدار و عظمت ما ایرانیان است. همانطور که اطلاع دارید در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ به دلیل حضور معاون رئیس جمهور آمریکا، دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به اقدام رژیم پهلوی اقدام به تظاهرات نموده­اند و دانشجویان در اعتراض به حضور ماموران گارد رژیم شاه در صحن دانشگاه، با مامورین درگیر شده و ماموران گارد با حمله به دانشجویان بی پناه سه تن از آنان را به شهادت می رسانند.

خنجری افزود: این سه دانشجو بزرگوار برای اقتدار کشور عزیزمان ایران، دست به اعتزاض علیه رژیم شاه زده بودند. دانشجویان کنونی هم باید بدانند ضمن داشتن اهداف علمی در دانشگاه باید جنبه­های دیگر زندگی مانند جنبه­ها سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را نیز مد نظر داشته باشد. چرا که اگر دانشجو از مسائل معنوی دور باشد و با مسائل سیاسی و اجتماعی جامعه خود آشنایی نداشته باشد به راحتی در دام­های پهن شده توسط دشمنان نظام گرفتار خواهد شد.

وی همچنین ضمن تبریک این روز تاریخی به دانشجویان و دانشگاهیان شهرستان، بیان داشت: دانشجویان باید برای الگوگیری از شهدای دانشجو در سال ۳۲ تیم مذاکره­کننده هسته­ای را مد نظر خود قرار دهند. در واقع مثال عینی که در حال حاضر می­توان برای عزیزان دانشجو به عنوان یک الگو مثال زد همین تیم مذاکره­کننده هسته­ای می­باشد که با حضور و صبر خود و با در نظر داشتن صلاح ملت و تعهدی که به ملت داشته اند، اقتدار ملی ایران را به خوبی به جهانیان نشان دادند. تیم مذاکره­کننده هسته ای بی شک ادامه دهنده راه شهدای دانشجو در آذرماه سال ۱۳۳۲ هستند.

خنجری در پاسخ به این سوال که بهترین خاطره شما از دوران دانشجویی چه خاطره­ای می­باشد؛ گفت: شاید بهترین و به یادماندنی­ترین خاطره­ای که در مورد دوران دانشجویی دارم مربوط می­شود به مسابقه ایران و استرالیا، که در سال ۱۳۷۶ برای ورود به جام جهانی ۹۸ در ملبورن انجام می­شد. در این روز و برای دیدن این مسابقه ی بسیار حساس، من و تعداد زیادی از همکلاسیان  مجبور شدیم که از حضور در کلاس درس فلسفه صرفنظر کنیم. به همین دلیل استاد این درس هم نزدیک به ۲۰ نفر از دانشجویان را از این درس محروم کرد و این خاطره به عنوان یک خاطره تلخ و شیرین به عنوان بیادماندنی­ترین خاطره دوران دانشجویی من می­باشد.

انتهای پیام/