ترین‌های هفته هفدهم لیگ برتر

ملوان انزلی در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر به عنوان بهترین تیم هفته معرفی شد. صدای زرند: هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته با برگزاری ۵ دیدار و تداوم صدرنشینی تراکتورسازی به پایان رسید. به گزارش فارس، در زیر نگاهی می‌اندازیم به نتایج، ترین‌ها و اتفاقات رقم خورده در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر: فجر […]

ملوان انزلی در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر به عنوان بهترین تیم هفته معرفی شد.

00946170

صدای زرند: هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته با برگزاری ۵ دیدار و تداوم صدرنشینی تراکتورسازی به پایان رسید.

به گزارش فارس، در زیر نگاهی می‌اندازیم به نتایج، ترین‌ها و اتفاقات رقم خورده در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر:

فجر شهید سپاسی صفر – فولاد خوزستان صفر

راه آهن صفر – سایپا صفر

سپاهان صفر – استقلال صفر

داماش گیلان صفر – ملوان ۳

گسترش فولاد تبریز یک – تراکتورسازی ۲

صبای قم یک – نفت تهران ۲

استقلال خوزستان یک – مس کرمان یک

پرسپولیس ۲ – ذوب آهن اصفهان یک

**ترین‌های هفته هفدهم لیگ برتر:

در هفته هفدهم رقابت‌ها و در ۸ مسابقه‌ای که برگزار شد ۱۴ گل به ثمر رسید تا در هفته کم گل لیگ شاهد میانگین ۱.۷۵ گل در هر مسابقه باشیم. در هفته شانزدهم نیز همین تعداد گل به ثمر رسیده بود تا این اظهارنظر امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال که در نیم فصل دوم بازی‌ها حساس‌تر و دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شود، در عمل اینچنین محقق شده باشد.

در این هفته ۴ دیدار با ثبت ۳ گل در آنها به عنوان پرگل‌ترین دیدارها و ۳ یدار که گلی در آن به ثمر رسید به عنوان کم‌گل‌ترین دیدارهای هفته معرفی می‌شوند.

**بهترین تیم هفته: ملوان

در هفته هفدهم ۴ تیم مقابل حریفان خود به برتری رسیدند که ۲ تیم ملوان و نفت در خارج از خانه به این مهم رسیدند. با این حال عنوان بهترین تیم هفته به ملوان می‌رسد که در ادامه روند خوب خود توانست دربی گیلان را با یک برد قاطعانه به پایان برساند تا بیش از پیش به روزهای آینده امیدوار شود. ملوان در حالی این روزها نتایج خوبی کسب می‌کند که همچنان غرق در مشکلات مالی است.

**ناکامان هفته: داماش، صبا و ذوب

در این هفته ۴ تیم داماش، صبا و ذوب‌آهن و گسترش فولاد مقابل حریفانشان شکست خوردند که البته شکست گسترش مقابل تراکتور صدرنشین و مدعی قابل پیش‌بینی بود تا به این ترتیب عنوان ناکام هفته مشترکا به ۳ تیم دیگر به خصوص داماش که در خانه دربی گیلان را واگذار کرد تعلق بگیرد.

**بازیکن هفته: خلعتبری

در روز نخست هفته هفدهم رقابت‌ها توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا مردان دفاعی و دروازه‌بان تیم‌ها بهترین‌های تیمشان باشند که از جمله آنها می‌توان به درخشش سید مهدی رحمتی، گلر استقلال اشاره کرد که با دو واکنش عالی موجب شد استقلال حداقل امتیازات را از فولادشهر کسب کند.

اما در روز دوم این هفته محمدرضا خلتعتبری، مهاجم پرسپولیس یک تنه برای تیمش همه کار کرد و با به ثمر رساندن دو گل حساس، پس از مدت‌ها دوباره تیتر یک رسانه‌ها شد تا به این ترتیب خلعت به عنوان بهترین بازیکن هفته معرفی شود.

**مربی هفته: اسکوچیچ

در هفته هفدهم یک بار دیگر تفکرات مربی خارجی ملوان به کار این تیم آمد تا ملوان در یک بازی پرهیجان و دشوار خارج از خانه با کسب هر ۳ امتیاز رشت را به مقصد انزلی ترک کند.

**رده‌بندی گلزنان تا پایان هفته هفدهم: رضا و کریم همچنان در صدر

۸ گل: کریم انصاری‌فرد (تراکتورسازی) – رضا عنایتی(صبای قم)

۷ گل: لوسیانو پریرا (فولاد) – سجاد شهباززاده (سایپا) – جلال رافخایی (ملوان)

۶ گل: مهدی رجب‌زاده (ذوب‌آهن) – رضا نوروزی (نفت)

انتهای پیام/