فرماندار زرند: ۲۵ هزار واحد مسکونی در زرند کرمان بازسازی شده است

فرماندار زرند گفت: بازسازی بیش از ۲۵هزار واحد روستایی وشهری از سال ۸۳ به بعد کمک زیادی به مقاوم سازی واحدهای مسکونی در برابر زلزله داشت. به گزارش صدای زرند به نقل از تسنیم،رضاکرمی اظهار کرد: شهرستان زرند به‌ دلیل وقوع زلزله‌های متعدد قابلیت زیادی برای رخ دادن زلزله در مقیاس‌های مختلف دارد. وی گفت: […]

فرماندار زرند گفت: بازسازی بیش از ۲۵هزار واحد روستایی وشهری از سال ۸۳ به بعد کمک زیادی به مقاوم سازی واحدهای مسکونی در برابر زلزله داشت.
فرماندار زرند: 25 هزار واحد مسکونی در زرند کرمان بازسازی شده است

فرماندار زرند: ۲۵ هزار واحد مسکونی در زرند کرمان بازسازی شده است

به گزارش صدای زرند به نقل از تسنیم،رضاکرمی اظهار کرد: شهرستان زرند به‌ دلیل وقوع زلزله‌های متعدد قابلیت زیادی برای رخ دادن زلزله در مقیاس‌های مختلف دارد.

وی گفت: با توجه به تجربیات قبلی زلزله در این شهرستان و رخ دادن زلزله‌های روزانه بهترین اقدام مقاوم سازی است که خوشبختانه در ۲۵هزار واحد روستایی بازسازی اساسی انجام شده است.

فرماندار زرند تصریح کرد:در این شهرستان اقدامات خوبی برای مقابله با هر نوع زلزله انجام شده که سالن بزرگ مدیریت بحران هلال احمر زرند در ابعاد بسیار وسیع و ابزار مناسب آمادگی ارائه خدمات در مواقع بحرانی را دارد.

کرمی با تأکید بر اینکه ذخیره‌سازی کافی برای مواقع بحرانی در این سالن اندیشیده شده، گفت:خوشبختانه با بازسازی واحدهای روستایی وشهری دیگر با زلزله‌های زیر پنج ریشتر شاهد وقوع خسارت جانی و مالی نخواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: البته خیلی از واحدهای مسکونی بازسازی شده خالی از سکنه هستند زیرا  براساس روشی قدیمی بسیاری از مردم استان کرمان به صورت ییلاق و قشلاق زندگی می‎کنند و خانه در شهر و روستا به شکل جداگانه دارند.

انتهای پیام/