هنر در طراحی سفره های هفت سین / نمایشگاه سفره های هفت سین طراحی شده توسط یک معلول جسمی حرکتی در زرند

مسعود زاده، هنر مند معلول و مسئول آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای زردخت کویر و شرکت تعاونی زردخت نوین کویر زرند، گفت: امسال هشت سفره هفت سین زیبا توسط بنده و همکارانم طراحی شده است که در طراحی آنها محوریت اصلی استفاده از صنایع دستی شهرستان زرند مد نظربوده است.

وقتی معلولیت مانعی نمی شود برای پیشرفت یک فرد و دوری او از اجتماع؛ بی شک دیدن ماحصل زحمات یک معلول جسمی حرکتی آن هم یک خانم می تواند برای بسیاری از ما جالب و دیدنی باشد.

 

 

به گزارش صدای زرند؛ سرکار خانم کلثوم مسعود زاده، معلول جسمی حرکتی شهرستان زرند از آن دسته افرادی است که معلولیت ایشان را از اجتماع دور نکرده است بلکه با خوش ذوقی و اراده ای که داشته است اکنون مدیریت یک آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای و یک شرکت تعاونی را بر عهده دارد و مشغول فعالیت در جامعه است و با فعالیت های آموزشی و هنری در این محیط ها از زندگی هم لذت کافی را می برد.

 

 

امسال ایشان با همکاری اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و نیز اداره فنی حرفه ای شهرستان زرند نمایشگاهی از سفره های هفت سینی که توسط ایشان و همکارانش طراحی و آماده شده است، در محل شرکت تعاونی زردخت نوین کویر زرند واقع در خیابان فردوس کوچه شماره ۹ (حدفاصل خیابان وحدت و خیابان باهنر) برپا نموده است که به همین منظور طی گفتگویی از حال و هوای این نمایشگاه از ایشان جویا شدیم.

 

 

مسعود زاده، هنر مند معلول و مسئول آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای زردخت کویر و شرکت تعاونی زردخت نوین کویر زرند، در گفتگو با خبرنگار صدای زرند درباره این نمایشگاه چنین گفت: امسال هشت سفره هفت سین زیبا توسط بنده و همکارانم طراحی شده است که در طراحی آنها محوریت اصلی استفاده از صنایع دستی شهرستان زرند مد نظربوده است.

 

 

وی در این باره گفت: به عنوان مثال سفره هایی با استفاده از صنایع دستی شهرستان نظیر پته، گل کریستال، سفال، بافتنی و… طراحی شده است و آماده بازدید و فروش به شهروندان زرندی و مهمانان نوروزی می باشد.

 

 

وی با دعوت از شهروندان زرندی و مهمانان نوروزی برای بازدید از این نمایشگاه، گفت: ساعت بازدید از این نمایشگاه از ۸ صبح الی ۶ عصر می باشد و قیمت سفره های هفت سین ارائه شده در این نمایشگاه از ۲۰ هزار تومان تا یک میلیون پانصد هزار تومان متغییر است.

 

 

مدیر آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای زردخت کویر و شرکت تعاونی زردخت نوین کویر زرند در حالی که از برخی کم لطفی ها از سوی برخی دستگاه مرتبط گلایه مند بود از همکاری اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و نیز اداره فنی حرفه ای شهرستان زرند تشکر و قدردانی کرد و گفت: فرمانداری زرند نیز مساعدت هایی در برگزاری این نمایشگاه داشته است که جا دارد از حضور معاونت فرمانداری برای افتتاح این نمایشگاه و نیز حضور جناب آقای خنجری، فرماندار محترم زرند، جهت بازدید از این نمایشگاه تشکر و قدردانی کنم.

 

 

در ادامه می توانید تصاویری از برخی سفره های هفت سین ارائه شده در این نمایشگاه را مشاهده نمایید.

 

   7Sin-ZarDokht-Zarand_-03 7Sin-ZarDokht-Zarand_-04 7Sin-ZarDokht-Zarand_-05 7Sin-ZarDokht-Zarand_-06 7Sin-ZarDokht-Zarand_-07 7Sin-ZarDokht-Zarand_-08 7Sin-ZarDokht-Zarand_-09

 

 

 

 انتهای پیام/