نیروهای بومی در اولویت جذب صنایع استان کرمان قرار گیرند

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، حسن رحمانی پس از بازدید از بخش های مختلف کارخانه کک سازی مجتمع فولاد زرند ایرانیان افزود: وضعیت اشتغال استان در بخش های گوناگون بویژه صنایع و معادن خوب است و با سرمایه گذاریهای صورت گرفته در چند سال گذشته، […]

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، حسن رحمانی پس از بازدید از بخش های مختلف کارخانه کک سازی مجتمع فولاد زرند ایرانیان افزود: وضعیت اشتغال استان در بخش های گوناگون بویژه صنایع و معادن خوب است و با سرمایه گذاریهای صورت گرفته در چند سال گذشته، تحولی عظیم در اشتغال استان صورت خواهد گرفت.

حسن رحمانی:  نیروهای بومی در اولویت جذب صنایع استان کرمان قرار گیرند

حسن رحمانی: نیروهای بومی در اولویت جذب صنایع استان کرمان قرار گیرند

وی میانگین نرخ بیکاری استان را در شش ماه نخست امسال رضایت بخش اعلام کرد و گفت: بیشتر جوانان جویای کار که دارای مهارت مورد نیاز بازار کار استان هستند در این واحدهای تولیدی مشغول بکار می شوند.

قائم مقام وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان با قدردانی از دست اندرکاران اجرای طرح مجتمع فولاد زرند ایرانیان بیان کرد: اجرا و به ثمر نشستن اینگونه طرح ها ، برکات فراوانی در جامعه دارد و دشمنان انقلاب اسلامی از پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی در عرصه اقتصادی در هراس هستند.

رحمانی با تاکید بر ارتقای سلامت جسم و روح کارگران تصریح کرد: اجرای مناسب برنامه های رفاهی، ورزشی و تفریحی همچنین پرداخت عادلانه و مناسب حقوق و مزایا نقش بسزایی در افزایش بهره وری تولیدات واحدهای کاری استان دارد.

وی با اشاره به اهمیت مقوله رعایت ایمنی در محیط های کاری بخش های صنایع و معادن استان افزود: مدیران اجرایی این بخش ها باید در زمینه آموزش و تجهیز کارگاه ها، دریافت تایید صلاحیت ایمنی پروژه و پیمانکاران زیر مجموعه آن بموقع اقدام نموده تا از وقوع حوادث ناشی از کار، بیش از پیش جلوگیری نمایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان سپس با حضور در محل احداث طرح کارخانه فولاد مجتمع فولاد زرند ایرانیان در نشستی صمیمانه با مدیران این طرح از نزدیک با روند پیشرفت اجرای این طرح آشنا شد.

کک یک ماده اشتعالزاست که در کوره های ذوب فلزات کاربرد فراوان دارد و برای تولید کک، ذغال سنگ را خرد می کنند تا قطر آن به زیر سه میلیمتر درآید، پس از آن برای حرارت دیدن در کوره های مخصوص قرار می دهند تا کک تولید شود.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا