۲۳ آذر آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی دادگستری کرمان

معاون اداری و مالی دادگستری استان کرمان گفت: ۲۳ آذر آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی دادگستری استان کرمان است. علی امیرحسینی امروز با اشاره به شروع ثبت‌نام آزمون استخدام دادگستری استان کرمان اظهار داشت: ثبت‌نام از طریق اینترنت انجام می‌شود و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت www.modiriat.org و یا www.dadiran.ir حداکثر تا […]

معاون اداری و مالی دادگستری استان کرمان گفت: ۲۳ آذر آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی دادگستری استان کرمان است.

صدای زرند

علی امیرحسینی امروز با اشاره به شروع ثبت‌نام آزمون استخدام دادگستری استان کرمان اظهار داشت: ثبت‌نام از طریق اینترنت انجام می‌شود و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت www.modiriat.org و یا www.dadiran.ir حداکثر تا ۲۳ آذر ماه جاری مراحل ثبت نام را طی و نسبت به واریز مبلغ ۱۱۴ هزار ریال به صورت الکترونیکی و از طریق کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب به عنوان حق شرکت در آزمون استخدام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ایثارگران از پرداخت ۵۰ درصد مبلغ مذکور معاف هستند، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام و پرداخت وجه به هیچ عنوان موجب ایجاد تعهد استخدامی برای دستگاه نمی‌شود و به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نشده و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی‌شود.

امیرحسینی بیان داشت: افراد یکه به طور پیوسته با شوراهای حل اختلاف همکاری داشته‌اند به شرط اشتغال و دارا بودن شرایط مندرج در آگهی متناسب با سابقه خدمت حداکثر از پنج امتیاز در آزمون عمومی برخوردار هستند.

وی با اشاره به سن مجاز متقاضیان شرکت در آزمون ابراز داشت: حداقل سن ۲۰ سال تمام و حداکثر سن برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم ۳۰ سال «متولدان ۲۳ آذر ماه ۶۲ به بعد»، لیسانس ۳۲ سال «متولدان ۲۳ آذر ماه ۶۰ به بعد» و برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر ۳۴ ســال متولدان ۲۳ آذر ماه ۵۸ به بعد» است.

امیرحسینی عنوان کرد: تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ ترخیص خدمت نظام وظیفه و همچنین تاریخ صدور کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم داوطلبان باید قبل از زمان برگزاری آزمون باشد و مدارک تحصیلی یا کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم که بعد از تاریخ مذکور اخذ شده باشد مورد قبول نیست.

معاون اداری و مالی دادگستری استان کرمان تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند اطلاعات کامل را از طریق سایت‌های ذکر شده پیگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس