ایتالیا، غنا، آمریکا سه حریف تدارکاتی ایران

ایتالیایی ها نیز از طریق واسطه ها اعلام کرده اند می خواهند با ایران بازی دوستانه ای را انجام دهند، به شرط آنکه این دو تیم در قرعه کشی مسابقات هم گروه نشوند. به گزارش “صدای زرند”، با نزدیک تر شدن به رقابت های جام جهانی برنامه ریزی تیم ها و بازی های دوستانه شان […]

ایتالیایی ها نیز از طریق واسطه ها اعلام کرده اند می خواهند با ایران بازی دوستانه ای را انجام دهند، به شرط آنکه این دو تیم در قرعه کشی مسابقات هم گروه نشوند.

صدای زرند

به گزارش “صدای زرند”، با نزدیک تر شدن به رقابت های جام جهانی برنامه ریزی تیم ها و بازی های دوستانه شان مشخص خواهد شد.

حالا خبر رسیده تیم ملی کشورمان که پس از صعود به جام جهانی هیچ بازی دوستانه ای را برگزار نکرده است در آستانه ی برگزاری ۳ بازی دوستانه با کشورهای ایتالیا، غنا و آمریکا است.

مهدی محمد نبی امروز اعلام کرد که تیم غنا درخواست رسمی برای انجام دیدار دوستانه با ایران داده است. هم چنین دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت که ایتالیایی ها نیز از طریق واسطه ها اعلام کرده اند می خواهند با ایران بازی دوستانه ای را انجام دهند، به شرط آنکه این دو تیم در قرعه کشی مسابقات هم گروه نشوند.

از سوی دیگر رییس فدراسیون ایالات متحده هم امشب اعلام کرد تاریخ برگزاری دیدار این تیم با ایران بعد از قرعه کشی مسابقات اعلام خواهد شد.

البته وی گفته است که تا قرعه کشی انجام نشود برگزاری این دیدار قطعی نیست.

گفتنی است در صورت اینکه این سه دیدار برای تیم ملی کشورمان قطعی شود می توان گفت دیدارهای بسیار مناسبی پیش از رقابت های برزیل است و حداقل خیال کارلوس کی روش را کمی آسوده تر می کند. کی روشی که امروز هم در برزیل و پیش از قرعه کشی مسابقات حسابی از مسئولین فدراسیون انتقاد کرد.

انتهای پیام/

منبع: ملت ایران