مسجدجامعی اعلام کرد:نامگذاری خیابانی به نام ماندلا

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت در پی درگذشت دکتر معتمدنژاد، با خاکسپاری پیکر پدرعلم ارتباطات در قطعه نام آوران موافقت کرد. به گزارش “صدای زرند“، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی احمد مسجدجامعی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران درگذشت پدر علم ارتباطات ایران را به خانواده دکتر معتمدنژاد و اهالی رسانه و روابط […]

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت در پی درگذشت دکتر معتمدنژاد، با خاکسپاری پیکر پدرعلم ارتباطات در قطعه نام آوران موافقت کرد.

صدای زرند

به گزارش “صدای زرند“، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی احمد مسجدجامعی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران درگذشت پدر علم ارتباطات ایران را به خانواده دکتر معتمدنژاد و اهالی رسانه و روابط عمومی تسلیت گفت؛ این در حالیست که به دلیل سال ها تلاش صادقانه مرحوم استاد معتمد نژاد در عرصه رسانه ای و علوم ارتباطات کشور با موافقت مسجد جامعی، پیکر پدرعلم ارتباطات در قطعه نام آوران به خاک سپرده خواهد شد.

متن پیام به این شرح است:

«ز دُرج علم و عمل گوهر نفیسی رفت

روح بلند معلم اخلاق و اُسوه نجابت و فروتنی، دکتر کاظم معتمدنژاد، به پیشگاه حضرت دوست و جایگاه ابدی شتافت.

او راهی را رفت که حضورش چه به عنوان یک معلم موفق و چه به عنوان محققی برجسته و صاحب نام الهام بخش جویندگان دانش بود. او بنیانگذار بسیاری از عرصه های نوین دانش ارتباطات و صاحب آثار ارزشمندی بود که همچنان در مراکز آموزشی و پژوهشی مورد استناد و استفاده دانشجویان و پژوهندگان است. بی تردید فقدان این استاد بزرگ و اندیشمند ارزشمند برای خانواده محترمش و صدها دانشجویی که از خرمن دانشش خوشه چینی کرده اند غمی است گران و برای جامعه فرهنگ و ارتباطات کشور ضایعه­ای جبران ­ناپذیر و فراموش نشدنی، اما این طلوعی دیگر است از برای او که در راه آموختن و گسترش عرصه های نوین علمی گام های بلندی برداشت و طریقی تابناک به یادگار گذاشت تا نامش برتارک آسمان دانش و فرهنگ به نیکی زنده و جاوید بماند.

از خداوند منان برای روان پاک و بلند این استاد گرانقدر جایگاهی رفیع و برای خانواده محترمش صبر و اجر و برای اهالی رسانه و روابط عمومی شکیبایی و پایداری طلب می کنم.

روانش شاد، روحش قرین رحمت باد. »

مسجد جامعی در شورای شهر سوم نیز پیشنهاد نامگذاری مکانی در تهران به نام دکتر معتمدنژاد را ارائه کرد اما چمران رییس شورای شهر وقت در آن زمان اعلام کرد، نمی توان محلی را برای افرادی که در قید حیات هستند نامگذاری کرد.

نامگذاری خیابانی به نام ماندلا

همچنبن احمد مسجدجامعی با اشاره به درگذشت رهبر جنبش ضد استعماری آفریقای جنوبی گفت به زودی و در جلسه آتی شورای شهر بحث نامگذاری خیابانی در تهران به نام نلسون ماندلا مطرح خواهد شد وی اظهار امیدواری کرد: با حمایت اعضای شورای شهر خیابانی به نام این رهبر جنبش ضد استعماری آفریقای جنوبی نام گذاری شود.

انتهای پیام/