حمله ی کی روش به تاج

من از جهنم گذشتم و با ایران به جام جهانی صعود کردیم و اکنون به بهشت رسیدیم اما روند آماده سازی خوبی نداریم. به گزارش “صدای زرند“، کارلوس کی روش کمتر از ۲۴ ساعت به برگزاری قرعه کشی رقابت های جام جهانی، از برزیل هم بیخیال انتقاد از مسئولین فدراسیون و به خصوص مهدی تاج […]

من از جهنم گذشتم و با ایران به جام جهانی صعود کردیم و اکنون به بهشت رسیدیم اما روند آماده سازی خوبی نداریم.

صدای زرند

به گزارش “صدای زرند“، کارلوس کی روش کمتر از ۲۴ ساعت به برگزاری قرعه کشی رقابت های جام جهانی، از برزیل هم بیخیال انتقاد از مسئولین فدراسیون و به خصوص مهدی تاج نشده است و گفته است که با بعضی مسئولین اختلاف نظر دارد.

صحبت های کی روش مستقیماً به مهدی تاج بر می گردد. کسی که علناً با در اختیار گذاشتن بازیکنان از فروردین به تیم ملی مخالفت کرده است.

کی روش گفته است که به بهشت رسیده است اما اصلاً برنامه ی خوبی برای این رقابت ها ندارد.

کی روش در این باره گفته است: من از جهنم گذشتم و با ایران به جام جهانی صعود کردیم و اکنون به بهشت رسیدیم اما روند آماده سازی خوبی نداریم.

هم چنین مربی تیم ملی کشورمان درباره احساسش نسبت به قرعه کشی گفت: من خیلی احساس ریلکسی دارم و احساسم مثل همه مربیان است. دوست دارم مهربان ترین قرعه برای ما باشد، دوست ندارم مقابل تیم هایی باشم که مربیان پرتغالی داشته باشد فقط می خواهم آماده سازی خوبی برای جام جهانی داشته باشیم.

هنوز که تا این مرحله آمده ایم آماده سازی خوبی نداشتیم و نمی دانم چه اتفاقی می خواهد رخ دهد. مهم این است که بین من و برخی از مسئولان فدراسیون اختلاف نظری وجود دارد و تاکنون همه آنچه که برای آماده سازی می خواسته ام انجام نشده است.

هم چنین کی روش درباره برگزاری دیدار های دوستانه نیز گفت: ۶، ۷ کشور به من پیشنهاد بازی دوستانه دادند اما من به آنها گفته ام هنوز چیزی مشخص نیست!

انتهای پیام/

منبع: ملت ایران