حجت‌الاسلام انصاریان: ۱۶ آذر نقطه عطفی در تاریخ دانشجویی ایران است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان گفت:۱۶ آذرماه نقطه عطفی بود که منجر به بیداری قشر تحصیل کرده و دانشجو در ایران شد. به گزارش صدای زرند به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام حمید انصاریان در مراسم گرامی‎داشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند  با گرامیداشت این […]

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان گفت:۱۶ آذرماه نقطه عطفی بود که منجر به بیداری قشر تحصیل کرده و دانشجو در ایران شد.
حجت‌الاسلام انصاریان: 16 آذر نقطه عطفی در تاریخ دانشجویی ایران است

حجت‌الاسلام انصاریان: ۱۶ آذر نقطه عطفی در تاریخ دانشجویی ایران است

به گزارش صدای زرند به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام حمید انصاریان در مراسم گرامی‎داشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند  با گرامیداشت این روز اظهار کرد: روز دانشجو هر ساله در ایران با شکوه خاصی گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: این روز، به یاد سه دانشجو که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون نایب رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و نیز  از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲  در دانشگاه تهران کشته شدند، گرامی داشته می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان  با اشاره به اهمیت این روز تاریخی و نقش تاثیرگذار قشر دانشجو در جامعه، گفت: روز دانشجو که با شهادت سه دانشجو رقم خورد استکبارستیزی این قشر فرهیخه را به خوبی به همگان نشان داد.

حجت‌الاسلام انصاریان دانشجویان را بازوان توانمند کشور دانست و بیان کرد: جوانان دانشجو باید با بهره‌گیری از امکانات و استعدادهای خود در جهت تولید علم و پیشبرد اهداف متعالی نظام برای رسیدن به قله‌های پیشرفت در کشور بیش از پیش تلاش کنند.

این مراسم توسط تشکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند برگزار شد .

انتهای پیام/