روز دانشجو تأکیدی بر تقویت ایمان دینی و بصیرت سیاسی است

صبح امروز رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند ضمن تبریک روز دانشجو در دیدار با تعدادی از فعالان فرهنگی دانشگاه پیام نور، تقویت ایمان دینی و بصیرت سیاسی را شعار روز دانشجو عنوان کرد. به گزارش “صدای زرند”، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان، حجت‌الاسلام مهدی حسنی در این دیدار بیان داشت: […]

صبح امروز رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند ضمن تبریک روز دانشجو در دیدار با تعدادی از فعالان فرهنگی دانشگاه پیام نور، تقویت ایمان دینی و بصیرت سیاسی را شعار روز دانشجو عنوان کرد.

SedayeZarand.IR

به گزارش “صدای زرند”، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان، حجت‌الاسلام مهدی حسنی در این دیدار بیان داشت: امروز یادبود شهدای ۱۶ آذر سال ۳۲ است. دانشجویان در سال ۳۲ مقابله با حکومت را وظیفه خود دانسته و در آن راه شهید شدند و بعدها جریان دانشجویی در روند انقلاب و جنگ و همه عرصها حضور فعالی داشته است.

حجت‌الاسلام حسنی تصریح کرد: تمام امید مردم ایران به افکار خلاق و گسترده دانشجویان عزیز کشورمان ایران است.

مهدی حسنی تاکید کرد: دوستان دانشجو فقط جنبه علمی و فرهنگی ندارد بلکه باید دائماً گوش بزنگ و درصحنه باشد و با فکری باز در امور مملکتی نظر دهند. چون واقعا فکرهای بروزی دارند و بیشتر درصحنه و اجتماع می درخشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در ادامه اظهارداشت: روز دانشجو، روز تأکید بر نقش بی مانند مجاهدت در راه کسب علم و دانش، در کنار تقویت ایمان دینی و بصیرت سیاسی، در راه پیشرفت مادی و معنوی کشوراست.

وی در پایان گفت:تاکید جوانان باید علم آموزی و لزوم حقیقت جویی، با هدف تقویت ایمان، در راستای ارتقای فرهنگ باشد.

در خاتمه جلسه نیز امین مهرپویا رابط فرهنگی دانشگاه پیام نور گزارشی از امور فرهنگی و فعالیت های صورت گرفته در همکاری های متقابل ارائه کرد.

انتهای پیام/