اختیارم را به دست هیچ گروهی نمی‌دهم / سیاسی‌کار نیستم

استاندار جدید کرمان گفت: اختیارم را در دست هیچ گروهی نمی‌دهم و اگر اشتباه بکنم، حتماً عذرخواهی می‌کنم و برای جبران آن اشتباه می‌کوشم. به گزارش “صدای زرند”، علیرضا رزم‌حسینی عصر امروز بعد از اخذ حکم استانداری خود توسط وزیر کشور، گفت: به عنوان یک شهروند کرمانی از رئیس جمهور، هیئت دولت، وزیر کشور و […]

SedayeZarand.IRاستاندار جدید کرمان گفت: اختیارم را در دست هیچ گروهی نمی‌دهم و اگر اشتباه بکنم، حتماً عذرخواهی می‌کنم و برای جبران آن اشتباه می‌کوشم.

به گزارش “صدای زرند”، علیرضا رزم‌حسینی عصر امروز بعد از اخذ حکم استانداری خود توسط وزیر کشور، گفت: به عنوان یک شهروند کرمانی از رئیس جمهور، هیئت دولت، وزیر کشور و نمایندگان استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و تمام گروه‌های سیاسی که به بنده اعتماد کردند، صمیمانه قدردانی و تشکر می‌کنم.

وی خود را نوکر مردم، مسئولان و اقشار مختلف خواند و ابراز داشت: از اسماعیل نجار استاندار پیشین کرمان و از مرعشی استاندار دوران دفاع مقدس در استان کرمان قدردانی می‌کنم.

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه من سیاسی‌کار نیستم، افزود: اما انصاف و مروت می‌گوید که از مرعشی و برادر بزگوارم فرمانده مجاهد سردار قاسم سلیمانی تشکر کنم.

رزم‌حسینی با بیان اینکه من نمی‌دانم چه شد که استاندار کرمان شدم، اذعان داشت: حال که تقدیر چنین شد و سرنوشتم این بود که در خدمت مردم کرمان باشم، خدا را سپاس می‌گویم و از خداوند می‌خواهم به من قدرت و تحمل این بار مسئولیت را عطا کند.

وی عنوان کرد: استان کرمان با ۳ میلیون جمعیت ظرفیت‌های بزرگ صنعتی، کشاورزی و حمل و نقل را دارد و با تکیه بر نیروی مستعد داخلی و جوانان برومند می‌تواند یک استان خودگردان باشد.

استاندار کرمان افزود: در فرهنگ اسلامی و ایرانی ما آشکارا تاکید شده است کسی که معاش ندارد، آخرت هم ندارد و به عبارتی با زبان اقتصادی اگر اقتصاد خانوار درست و حفظ شود، دین خانوار هم حفظ می‌شود.

رزم‌حسینی عنوان کرد: با توجه به تجارب اقتصادی و ۲۲ سال بعد از جنگ در پروژه‌ مختلف و تجارت بین‌الملل آموخته‌ام، می‌دانم، توسعه فرهنگی، سیاسی واجتماعی محقق نمی‌شود، مگر اینکه توسعه اقتصادی انجام گیرد.

وی گفت: قصد دارم، زمینه را برای شکوفایی استعدادهای مردم کرمان فراهم کنم.

رزم‌حسینی با بیان اینکه دولت موظف نیست، اشتغال ایجاد کند، بلکه باید زمینه را برای توانمندی جوانان و مردم فراهم کند، تصریح کرد: شان ملت ایران و مردم کرمان این نیست که مستمری‌بگیر دولت باشند، بلکه باید دستشان در جیب خودشان باشد.

وی تصریح کرد: ما ملتی دیندار و خداجو بودیم و انقلاب کردیم و استراتژی نظام جمهوری اسلامی این است که متدین و متمکن باشیم.

مقام عالی دولت در استان کرمان اذعان داشت: ما باید دست به دست هم دهیم و خلق ثروت داشته باشیم.

رزم‌حسینی عنوان کرد: استان کرمان مزیت مرزها را ندارد و استانی ساحلی هم نیست که از امکانات حمل و نقل دریایی استفاده کند و نفت‌خیز هم نیست، اما کرمان استانی صنعتی، گردشگری و کشاورزی است و می‌تواند خلق ثروت کند.

وی تصریح کرد: من سیاسی‌کار نیستم، و این کار را هم بلد نیستم، مشی من ارزش‌محور و اعتدال محور است و در این مسیر از نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرا بهره می‌برم و دست همه آنهایی را می‌بوسم که دل در گرو نظام دارند و وفادار به نظام هستند.

رزم‌حسینی افزود: من خود را نیازمند مشورت علما و روحانیان می‌دانم و از نماینده ولی‌فقیه و ائمه جمعه مشورت و راهنمایی می‌گیرم.

وی با بیان اینکه نمایندگان کرمان در مجلس و گروه‌های سیاسی در تعامل هستم، ابراز داشت: اختیارم را در دست هیچ گروهی نمی‌دهم و اگر اشتباه بکنم، حتما عذرخواهی می‌کنم و برای جبران آن اشتباه می‌کوشم.

وی با اشاره به اینکه دنیا به سرعت در حال پیشرفت است، گفت: ما عقب‌افتادگی چند ۱۰۰ ساله را باید جبران کنیم و خود را به کشورهای توسعه یافته برسانیم.

رزم‌حسینی اذعان داشت: ما باید به دنبال توسعه همه‌جانبه استان کرمان باشم و دست در دست هم دهیم تا استان کرمان خود را آّباد کنیم و کسب و کار را رونق دهیم و اشتغال ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس