متقاضیان مسکن مهر زرند همچنان منتظر واگذاری

اعضای تعاونی‌های مسکن مهر زرند همچنان منتظر واگذاری واحدهای خود هستند. صدای زرند: به گزارش خبرگزاری فارس، با گذشت حدود‌ چهار سال از وعده‌های بی‌نتیجه، اعضای تعاونی‌های مسکن مهر زرند پیش از ظهر امروز مجدداً خواستار رسیدگی به وضعیت منازل خود شدند. ‌ عدم پایبندی مسئولان به تعهدات تعاونی‌های مسکن مهر در شهرستان زرند‌ متقاضیان مسکن […]

خبرگزاری فارس: متقاضیان مسکن مهر زرند همچنان منتظر واگذاریاعضای تعاونی‌های مسکن مهر زرند همچنان منتظر واگذاری واحدهای خود هستند.

صدای زرند: به گزارش خبرگزاری فارس، با گذشت حدود‌ چهار سال از وعده‌های بی‌نتیجه، اعضای تعاونی‌های مسکن مهر زرند پیش از ظهر امروز مجدداً خواستار رسیدگی به وضعیت منازل خود شدند. ‌

عدم پایبندی مسئولان به تعهدات تعاونی‌های مسکن مهر در شهرستان زرند‌ متقاضیان مسکن مهر در این شهرستان را برای چندمین بار مجبور به اعتراض کرد و‌ شمار زیادی از آنان پیش از ظهر امروز اقدام به مسدود کردن محور زرند – ریحان شهر در تقاطع شهرک شهید باهنر کردند.

اعضای تعاونی مسکن مهر زراوند نوین شرق در حالی که به شدت عصبانی بودند با داد و فریا‌د کامیون‌های ترانزیتی و دیگر خودروهای عبوری در این محور را متوقف کردند و تلاش ماموران انتظامی در متفرق کردن آنها بی‌نتیجه ماند‌.

معترضان منتظر مسئولان بودند و خواستار توجه جدی‌ در رسیدگی به موضوع و تسریع در تکمیل منازل مسکونی شدند.‌

محمد‌رضا نخعی بخشدار مرکزی زرند با حضور در جمع معترضان گفت: فکر نمی‌کنم با تشکیل جلسه مشکل شما رفع شود، مؤثرترین راه اعلام شکایت از هیئت مدیره و مدیرعامل است.

در نهایت‌ شکایتی از سوی اعضای تعاونی مسکن مهر زراوند نوین شرق تنظیم و به امضای معترضان رسید که از طریق مراجع قضایی پیگیری شود.

‌در شهرستان زرند ۹۹۸ واحد مسکن مهر در قالب پنج تعاونی در حال ساخت و ساز است که از این تعداد ۶۵۰ واحد به تعاونی زراوند نوین شرق واگذار شده است.

یک خانم متقاضی مسکن مهر در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: به خدا مستأجر هستم و با هزاران بدبختی به امید خانه‌دار شدن پول تهیه و در مسکن مهر ثبت‌نام کردم.

وی افزود: قرار بود اواخر سال گذشته ۱۰۰ واحد مسکن مهر آماده شود، اما ما یک واحد را هم ندیدیم، نمی‌دانم پول و سرمایه ما کجا خرج شده است.

تقریباً تمام معترضان از وعده‌های پیاپی تحویل منازل با وجود گذشت بیش از چهار سال گلایه‌مند بودند، اعضای تعاونی‌های مسکن مهر از مسئولان اجرایی درخواست رسیدگی جدی به موضوع و تسریع در تکمیل منازل مسکونی را داشتند.

یکی دیگر از اعضای تعاون مسکن مهر زرند با ابراز گلایه شدید در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به طرح دولت‌ نسبت به واگذاری مسکن ارزان قیمت به افراد کم‌ درآمد و فاقد مسکن با فروش زیورآلات همسرم و وسایل زندگی که داشتم‌ در تعاونی مسکن مهر عضو شدم، اما با گذشت حدود چهار سال همچنان در خانه اجاره‌ای سکونت دارم.

وی خاطر ‌نشان کرد: تاکنون در چند‌ مرحله تعاونی از ما درخواست پول کرده است و با گرفتن وام از صندوق‌های اعتباری و بانک‌ها وجه مورد نظر آنها را پرداخت کرده‌ام، اما‌ ‌هنوز صاحب مسکن نشده‌ام.

یکی دیگر از متقاضیان مسکن مهر زرند مدعی شد: هیچ یک از متقاضیان مسکن مهر زرند در انتخابات هیئت‌ مدیره مسکن مهر شرکت نداشته‌اند و هیئت مدیره سوری انتخاب شده است، تمام افرادی که پشت میزهای تعاونی مسکن مهر زرند نشسته‌اند، گزینشی هستند. ‌

حجت غلامی، مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن مهر زراوند شرق در نشست اعتراض‌آمیز متقاضیان مسکن مهر که در سال گذشته در سالن سیف این شهرستان برگزار شده بود، قول مساعد داد‌ که ۹۱ واحد مسکونی تا اول دی ماه ‌سال گذشته آماده و تحویل متقاضیان شود.

وی افزود: ۱۸۹ واحد مسکونی دیگر نیز پس از آن که اعضا تا ۱۵ روز آینده آورده خود را تکمیل کنند تا پایان دی ماه منازل مسکونی آنها تکمیل و تحویل شود.

غلامی عنوان کرد: این تعاونی تعهد ساخت‌ ۶۵۰ واحد مسکونی را داشته که از این تعداد پس از پالایش به ۵۰۰ واحد مسکونی کاهش یافته است.

انتهای پیام/