۳ نفر در محور زرند ـ کرمان کشته شدند

بر اثر بی‌احتیاطی در رانندگی ۳ نفر در محور زرند ـ کرمان کشته شدند.  صدای زرند: به گزارش خبرگزاری فارس، بی‌احتیاطی در رانندگی پیش از ظهر امروز در دوراهی قطران محور زرند ـ کرمان بار دیگر حادثه آفرید. در این حادثه یک دستگاه وانت مزدا با سه سرنشین که از مسیر غرب به شرق روستای بهاء […]

SedayeZarand.IRبر اثر بی‌احتیاطی در رانندگی ۳ نفر در محور زرند ـ کرمان کشته شدند.

 صدای زرند: به گزارش خبرگزاری فارس، بی‌احتیاطی در رانندگی پیش از ظهر امروز در دوراهی قطران محور زرند ـ کرمان بار دیگر حادثه آفرید.

در این حادثه یک دستگاه وانت مزدا با سه سرنشین که از مسیر غرب به شرق روستای بهاء آباد در حال حرکت بود با یک دستگاه وانت پیکاب که از زرند به طرف کرمان در حال حرکت بود به شدت برخورد کردند و راننده و یک کودک خردسال «نوه راننده» در دم جان خود را از دست دادند.

همچنین دختر ۲۵ ساله این راننده به شدت مجروح و به بیمارستان سینا زرند انتقال یافت که به علت شدت جراحات وی را به بیمارستان کرمان انتقال دادند و در بین راه جان خود را از دست داد.

افشین قریه‌ملکی فرمانده پلیس راه چترود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس وقوع حادثه را بر اثر عدم رعایت حق‌تقدم از سوی راننده وانت دانست و اظهار داشت: قصور اداره راه مبنی بر عدم مسدود کردن تقاطع‌های تی‌شکل در این تصادف مؤثر است.

وی گفت: با توجه به حجم تردد بالای خودروهای مسیر زرند ـ کرمان که ناشی از تجمع کارخانجات و روستاهای متعددی که با راه اصلی ارتباط دارند، ضروری است تا اداره راه نسبت به مسدود کردن حد فاصل دو لاین این محور با نصب گاردریل اقدام کند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/