تندروهای ایران نخواهند گذاشت روحانی به وعده هایش عمل کند

پرز درباره سیاست های اسراییل در قبال برنامه هسته ای ایران گفت: تل آویو نیز همچون آمریکا ادامه فشارهای سیاسی و اقتصادی به این کشور را ترجیح می دهد و عجله ای برای شلیک ندارد. شیمون پرز رییس رژیم صهیونیستی امروز در گفت و گو با شبکه سی ان ان نسبت به امکان اجرایی شدن […]

SedayeZarand.IRپرز درباره سیاست های اسراییل در قبال برنامه هسته ای ایران گفت: تل آویو نیز همچون آمریکا ادامه فشارهای سیاسی و اقتصادی به این کشور را ترجیح می دهد و عجله ای برای شلیک ندارد.

شیمون پرز رییس رژیم صهیونیستی امروز در گفت و گو با شبکه سی ان ان نسبت به امکان اجرایی شدن توافق ژنو بین ایران و قدرت های جهانی ابراز تردید کرد.

صدای زرند: به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه ” یدیوت آحارنوت” اسراییل پرز که در حاشیه کنفرانس تجارت جهانی در تل آویو با سی ان ان مصاحبه می کرد در پاسخ به سوالی درباره امکان دیدارش با حسن روحانی رییس جمهور ایران، گفت:” زمانی بود که ما و عرفات نمی خواستیم با هم دیدار کنیم. اما وقتی او سیاست هایش را تغییر داد ما هم گفتیم چرا که نه!

وی مدعی شد: ما طرفدار صلح هستیم و هدف ما تبدیل دشمنانمان به دوستانمان است. من حاضر به ملاقات با روحانی هستم. ما ایران را دشمن خود نمی دانیم. مخالفت های ما با ایران خصومتی شخصی نیست بلکه با سیاست های این کشور است.

رییس رژیم صهیونیستی در حالی مدعی طرفداری از صلح است که پس از توافق ژنو علی رغم استقبال جهانی، رژیم صهیونیستی آشکارا علیه این توافق موضع گرفت و آن را اشتباهی تاریخی خواند.

پرز همچنین در مصاحبه خود در پاسخ به سوالی درباره انزوای بین المللی اسراییل پس از توافق ژنو گفت :تل آویو تنها نیست چرا که کشورهای بسیاری در جهان هستند که می خواهند مانع دست یابی ایران به سلاح هسته ای شوند.

وی همچنین درباره امکان موفقیت روحانی در تغییر فضای سیاسی ایران گفت که به نظر او تندروها در ایران مانع تغییر فضا خواهند شد و نخواهند گذاشت روحانی به شعارهای وعده داده خود به مردم عمل کند.

پرز درباره سیاست های اسراییل در قبال برنامه هسته ای ایران نیز گفت : تل آویو نیز همچون آمریکا ادامه فشارهای سیاسی و اقتصادی به این کشور را ترجیح می دهد و عجله ای برای شلیک ندارد.

 

انتهای پیام/