گزارش تصویری: زوم روی بیک زاده در تمرین آبی ها!

ظاهرا در طول تمرین هم آندو و برهانی با بیک زاده درباره جو پیرامونش صحبت کرده اند تا او را هوشیار کنند. صدای زرند: با اتفاقاتی که بعد از قرعه کشی جام جهانی رخ داد و حساسیتی که روی تقابل هاشم بیک زاده و لیونل مسی به وجود آمد و به شدت بالا گرفت حالا […]

ظاهرا در طول تمرین هم آندو و برهانی با بیک زاده درباره جو پیرامونش صحبت کرده اند تا او را هوشیار کنند.

صدای زرند: با اتفاقاتی که بعد از قرعه کشی جام جهانی رخ داد و حساسیتی که روی تقابل هاشم بیک زاده و لیونل مسی به وجود آمد و به شدت بالا گرفت حالا در تمرین استقلال هم همه نگاه ها به مدافع چپ این تیم است.

از طرفی این مسائل باعث شد امیر قلعه نویی و باشگاه استقلال خیلی زود به جریان راه افتاده در فضای مجازی و رسانه ها ورود کنند و از بیک زاده بخواهند بیشتر از این خودش را وارد این بازی نکند. از تصاویر تمرین دیروز استقلال اینطور بر می آید که قلعه نویی در جمع بازیکنان خطاب به هاشم مسائلی را مطرح کرده چرا که در یکی از عکس ها نکونام هم به بیک زاده نگاه می کند.

ظاهراً در طول تمرین هم آندو و برهانی با بیک زاده درباره جو پیرامونش صحبت کرده اند تا او را هوشیار کنند. طفلکی هاشم گاهی اوقات چوب سادگی و صداقتش را می خورد و به خاطر همین سادگی قبل و بعد از قرعه کشی تن به چند مصاحبه ای داد که با محوریت تقابلش با مسی انجام شده و خودش هم خبر نداشت که سوژه شده.

SedayeZarand.IR

SedayeZarand.IR

83

84

انتهای پیام/