پرسپولیس در راه فیفا

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس می گوید در صورتی که کسر امتیاز از پرسپولیس تائید شود به فیفا شکایت خواهند کرد. به گزارش “صدای زرند”، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمود سالارکیا معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: «هنوز از سوی کمیته استیناف یا فدراسیون فوتبال هیچ حکمی مبنی بر اینکه کسر […]

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس می گوید در صورتی که کسر امتیاز از پرسپولیس تائید شود به فیفا شکایت خواهند کرد.

صدای زرند

پرسپولیس در راه فیفا

صدای زرندبه گزارش “صدای زرند”، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمود سالارکیا معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: «هنوز از سوی کمیته استیناف یا فدراسیون فوتبال هیچ حکمی مبنی بر اینکه کسر یک امتیاز قطعی شده، برای ما ارسال نشده است اما اگر مطالبی که از سوی مراجع غیر رسمی منتشر شده صحت داشته باشد، گزینه طرح شکایت در فیفا روی میز است و درباره آن از مدیریت باشگاه کسب تکلیف خواهد شد. »

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه از پیگیری کسر امتیاز در مراجع داخلی نا امید شده اند، ادامه داد: «همانطور که گفتم هنوز حکمی اعلام نشده است. مسئله این است که اگر کمیته استیناف بخواهد حکم کمیته انضباطی را تائید کند در بند مورد اشاره (طبق حکم ابلاغ شده به باشگاه پرسپولیس)، اصلا کسر امتیاز وجود نداشته است. از سوی دیگر مرجع بالاتری که می توان در آن طرح اعتراض کرد، حکمیت است که تعریف شده اما وجود خارجی نداشته است.

وی افزود: به هر حال ما منتظر ابلاغ رأی هستیم و اگر کسر امتیاز تائید شود در صورت صلاحدید مدیریت باشگاه طرح موضوع در فیفا روی میز است. البته پیش از این بارها چنین تهدیداتی در فوتبال ما مطرح شده که همگی یک پایان مشترک دارد؛ هیچ، هیچ و هیچ!