برگزاری نشست مسئولان روابط عمومی زرند و کوهبنان

همزمان با ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، نشست مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان‌های زرند و کوهبنان برگزار شد.

همزمان با ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، نشست مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان‌های زرند و کوهبنان برگزار شد.

 

Ravabet-Omomi-zarand-kouhbanan_ (7)

 

به گزارش صدای زرند، همزمان با ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر کوهبنان، نشست مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان‌های زرند و کوهبنان برگزار شد.

 
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کوهبنان در این نشست گفت: روابط عمومی در حقیقت بخشی از مدیریت است و در اغلب موارد نقش مغز متفکر، قلب تپنده، پای پیشرفت، گوش شنوا، چشم بینا و در یک کلام زبان گویای یک اداره و نهاد را ایفا می‌کند.

 
ذبیح‌الله شهنازی ادامه داد: روابط‌عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و تلاش‌های آگاهانه، سنجیده و برنامه‌ریزی شده به منظور جلب مشارکت عمومی است.

 
وی روابط عمومی را در حقیقت شبکه هوشیار بانک اطلاعات، مغز متفکر سازمان و پل ارتباطی با افکار و مخاطبان خاص و عام دانست که با نگرش، تمایلات و سلیقه‌های متفاوت به‌ دنبال رصد کردن فعالیت‌های انجام شده در یک اداره و نهاد هستند.

 
شهنازی ارائه مشاوره‌های موثر به مدیران ارشد سازمان و ادارات، حفاظت از حریم سازمان در مقابل جوسازی‌ها، دروغ‌پردازی‌ها و تهدیدها به ویژه در شبکه‌های اجتماعی، فضاهای مجازی و اینترنت، همکاری مستمر و فعال با خبرنگاران، مطبوعات، رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها را از مهم‌ترین وظایف مسئولان روابط عمومی ادارات دانست.

 
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کوهبنان برقراری ارتباط رضایت‌مندانه بین دستگاه مطبوع و مخاطبان، انعکاس انتقادات و اخبار به صورت شفاف و عدم ممیزی کردن آن به مسئولان و طراحی سایت ویژه اداره به منظور اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق‌تر را از دیگر وظایف مسئولان روابط عمومی ادارات بیان کرد.

 

 

 

Ravabet-Omomi-zarand-kouhbanan_ (3)

Ravabet-Omomi-zarand-kouhbanan_ (4)

Ravabet-Omomi-zarand-kouhbanan_ (5)

Ravabet-Omomi-zarand-kouhbanan_ (2)

Ravabet-Omomi-zarand-kouhbanan_ (6)

انتهای پیام/

خبرنگار صدای زرند: نامجو کوهبنانی