گلکاری میدان های شهر زرند

۶۵۰۰ گلدان گل کلم زینتی _  ۲۳۰ صندوق گل همیشه بهار_ ۴۵۰ صندوق گل بنفشه _ ۵۰ صندوق گل قلمفور در آذر ماه سال جاری در میادین سطح شهر زرند کاشت شده است. به گزارش “صدای زرند“: به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند،سبزپوشان سازمان فضای سبز شهرداری مدتی است به گل آرایی میدان ها مشغولند. مهندس جعفری مدیر […]

۶۵۰۰ گلدان گل کلم زینتی _  ۲۳۰ صندوق گل همیشه بهار_ ۴۵۰ صندوق گل بنفشه _ ۵۰ صندوق گل قلمفور در آذر ماه سال جاری در میادین سطح شهر زرند کاشت شده است.

SedayeZarand.IR

به گزارش “صدای زرند: به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند،سبزپوشان سازمان فضای سبز شهرداری مدتی است به گل آرایی میدان ها مشغولند.

مهندس جعفری مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری در این خصوص اظهار داشت: گلهایی که در این روزها توسط نیروهای سازمان پارکها در میادین و بلوارها کاشته می شود از نمونه گلهایی است که با فصل سرما و روزهای سرد آخر سال سازگارند.

ایشان آمار نهال های گل فصلی کاشت شده در میادین سطح شهر در آذر ماه امسال را چنین گزارش داد: گل کلم زینتی ۶۵۰۰ گلدان _ گل همیشه بهار ۲۳۰ صندوق _ گل بنفشه ۴۵۰ صندوق _ گل قلمفور ۵۰ صندوق .

SedayeZarand.IR

مهندس جعفری با اشاره به اینکه تمامی این گلها از تولیدات خود سازمان پارکهای شهرداری زرند است افزود: با این تعداد گل موجود ، ممکن است تمامی میدان های سطح شهر تحت پوشش قرار نگیرد و نداشتن بودجه کافی هم ، امکان خرید و افزایش تعداد گلها را به ما نمیدهد.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز ابراز امیدواری کرد ، اگر امکان خرید گل حاصل شود برای باقی مانده فضاهای شهر هم تهیه خواهد شد.

SedayeZarand.IR

انتهای پیام/