برپایی نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در زرند

دکتر منصوره صافی زاده مدیر گروه سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: همزمان با سراسر کشور نمایشگاه های پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در سه شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان برپاشده است.

دکتر منصوره صافی زاده مدیر گروه سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: همزمان با سراسر کشور نمایشگاه های پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در سه شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان برپا شده است.

 

منصوره صافی زاده مدیر گروه سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان

 

به گزارش صدای زرند ، دکتر منصوره صافی زاده مدیر گروه سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: همزمان با سراسر کشور نمایشگاه های پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در سه شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان برپاشده است.

 
دکتر منصوره صافی زاده افزود: این نمایشگاه ها در سه شهرستان کرمان، سیرجان و زرند و در فاصله زمانی ۳۰ اردیبهشت تا ۹ خرداد ماه بر پاشده اند.
 

 
وی ادامه داد: ۳۰ اردیبهشت ماه سالروز ابلاغ سیاست های جمعیتی رهبر انقلاب و ۹ خرداد ماه تولد حضرت علی اکبر و روز جوان است که این فاصله بهانه ای شد تا نمایشگاهی تحت عنوان پویایی و بالندگی جمعیت در سطح دانشگاه ها برگزار شود.
 

 
وی گفت: نکات آموزشی در قالب تابلو در این نمایشگاه ها به نمایش گذاشته می شود همچنین بنرهای  آموزشی، کتاب های مرتبط به آموزش خانواده ها مبنی بر ازدواج و باروری سالم، نرم افزار های آموزشی و کارت های اینترنت آموزش مجازی نیز در این نمایشگاه ها ارائه می شود.
 

 
دکتر صافی زاده در مورد کارت های اینترنت آموزش مجازی گفت: این کارت ها در اختیار مراکز آموزش حین ازدواج قرار داده شده تا در اختیار زوجینی که در  این مراکز حضور می یابند  قرار گیرد و البته زوجین باید زیر ساخت های اینترنتی را داشته باشند تا بتوانند از این مباحث بهره گیرند.
 

 
وی گفت: مشاورانی هم در این نمایشگاه ها حضور دارند که به زوجین و افراد بازدید کننده راهنمایی های لازم را ارائه می دهند.
 

 
به گفته وی عکس برداری در نمایشگاه آزاد است.
 

 
وی اضافه کرد: موضوعات این نمایشگاه ها  در رابطه با آمادگی برای ازدواج، تندرستی خانواده، بارداری و فرزند آوری، زایمان و مراقبت های پس از آن، فرزند پروری، مدیریت منابع خانواده، مدیریت استرس و بحران ناسازگاری و مدیریت آن و شیوه زندگی و اختلالات ناباروری است.

 

 

انتهای پیام/