آمریکایی‌ها هیچ‌گاه با ملت ایران و انقلاب اسلامی سر سازش ندارند

امام جمعه زرند گفت: آمریکایی‌ها هیچ‌گاه با ملت ایران و انقلاب اسلامی سر سازش ندارند و همواره در تلاش هستند تا به نظام اسلامی ضربه وارد کنند و آنها قابل اعتماد نیستند.

Ebrahimi1امام جمعه زرند گفت: آمریکایی‌ها هیچ‌گاه با ملت ایران و انقلاب اسلامی سر سازش ندارند و همواره در تلاش هستند تا به نظام اسلامی ضربه وارد کنند و آنها قابل اعتماد نیستند.

 

 

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی، امام جمعه زرند، ظهر امروز در جمع نمازگزاران با بیان اینکه آمریکایی‌ها اذعان کردند که هیچ کشوری را به اندازه ایران  تحت تنگنا قرار نداده‌اند، اظهار داشت: آمریکایی‌ها همواره اختلاف و درگیری درست می‌کنند تا ایران اسلامی را از پای درآورند، اما  با درایت، بصیرت و رهنمودهای مقام معظم رهبری در اهداف شوم خود ناکام ماندند و حتی امام خمینی (ره) از این تحریم‌ها نترسید و فرمودند «ما می‌توانیم».

 
وی بیان داشت: در سایه تحریم‌های ظالمانه در بسیاری از موارد از جمله انرژی هسته‌ای پیشرفت‌های ارزشمندی به‌دست آمد و عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایستادگی و استقامت ملت در کنار هدایت‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و جانفشانی شهدای انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون است.

 
ابراهیمی در ادامه با تاکید بر این نکته که بهانه‌جویی آمریکایی‌ها از اول بوده و تمامی ندارد، گفت: آمریکایی‌ها هیچ‌گاه با ملت ایران و انقلاب اسلامی سر سازش ندارند و همواره در تلاش هستند تا به نظام اسلامی ضربه وارد کنند و آنها قابل اعتماد نیستند.

 
وی یادآور شد: هر کجا که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب دادیم، پیروز شدیم و هرکجا که کمی عقب‌نشینی کردیم از همان جا ضربه خوردیم و باید با اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس