مظفری‌زاده: جواب ندهند خودم اقدام می‌کنم

داور بین‌الملل فوتبال ایران گفت: تا فردا منتظر پاسخ علی کفاشیان، مهدی تاج و کمیته داوران به صحبت‌های مدیرعامل داماش می‌مانم. صدای زرند: سعید مظفری‌زاده در مورد اظهارات امیر عابدینی در برنامه  ۹۰ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: من تا فردا منتظر می‌مانم تا ببینم علی کفاشیان، مهدی تاج، فدراسیون و سازمان لیگ و […]

SedayeZarand.IRداور بین‌الملل فوتبال ایران گفت: تا فردا منتظر پاسخ علی کفاشیان، مهدی تاج و کمیته داوران به صحبت‌های مدیرعامل داماش می‌مانم.

صدای زرند: سعید مظفری‌زاده در مورد اظهارات امیر عابدینی در برنامه  ۹۰ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: من تا فردا منتظر می‌مانم تا ببینم علی کفاشیان، مهدی تاج، فدراسیون و سازمان لیگ و کمیته داوران به صحبت‌های مدیرعامل محترم داماش پاسخ می‌دهند یا خیر. اگر فدراسیون واکنشی نسبت به اظهارات ایشان نداشت آن موقع خودم اقدام می‌کنم.

مظفری‌زاده در مورد مسائل فنی داوری در دربی گیلان گفت: خوشحالم که یکی از بهترین‌ قضاوت‌هایم در دربی داماش و ملوان انجام دادم و بهترین نمره نظارت را از ناظر محترم بازی گرفته‌ام. نباید یک صحنه واضح اخراج بازیکن را زیر سؤال ببریم.

مظفری‌زاده تصریح کرد: من برای مردم رشت، تیم داماش و هواداران فهیم و فوتبال دوستش احترام زیادی قائلم اما نباید تصمیمات درست داوری را در این مسابقه زیر سؤال برد. بهتر است که به دنبال دلیل واقعی شکست تیمشان باشند و نباید ذهن‌ها را به نادرستی منحرف کرد. من امیدوارم مسئولان فوتبال هر چه سریعتر پاسخ اظهارات برادر عابدینی را بدهند.

مظفری‌زاده در پایان تأکید کرد: بهتر است که همه با حفظ احترام به هم در فوتبال بمانیم زیرا اگر غیر از این باشد راه درستی را نرفتیم و اتفاق‌های ناخوشایندی می‌افتد.

انتهای پیام/