دستگیری ۱۰ نفر با ۴۷ کیلوگرم مواد مخدر در استان یزد

مأموران انتظامی استان یزد در شهرستانهای مهریز، یزد، بافق و خاتم طی چندین مرحله ۱۰ نفر را دستگیر و از آنها بیش از ۴۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف و ضبط کردند. صدای زرند: به گزارش عرش نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، مأموران گشتی دسته رزمی شهید شاهدی با […]

SedayeZarand.IRمأموران انتظامی استان یزد در شهرستانهای مهریز، یزد، بافق و خاتم طی چندین مرحله ۱۰ نفر را دستگیر و از آنها بیش از ۴۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف و ضبط کردند.

صدای زرند: به گزارش عرش نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، مأموران گشتی دسته رزمی شهید شاهدی با همکاری مأموران مبارزه با موادمخدر مهریز در پی ردزنی در بیابان های روبروی ایستگاه شهید مدنی مشاهده کردند که ۳ نفر در بیابان در حال عبور هستند که به هر سه نفر فرمان ایست داده ولی نامبردگان با رها کردن کوله پشتی ها متواری شدند.

با هوشیاری ماموران دو نفر از آنان به نام های محمود و نعیم دستگیر و با ردزنی سه عدد کوله پشتی را کشف شد که طی بازرسی از آنها ۱۶کیلوگرم تریاک و ۱۰ کیلوگرم حشیش کشف و ضبط کردند و تلاش جهت دستگیری نفر سوم ادامه دارد.

همچنین در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و با اطلاع از اینکه فردی بنام صبر اله در امر استعمال، پاتوق و خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد، مأموران عملیات مبارزه با مواد مخدر یزد ضمن هماهنگی با مقام قضایی به منزل وی مراجعه کردند.

در بازرسی از منزل وی ۸ کیلوگرم تریاک، ۳۰ گرم سوخته و یک بطری باز شده مشروبات الکلی کشف و ضبط و وی نیز متواری شد و در این راستا یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نیز توقیف و به یگان انتظامی انتقال داده شد.

مأموران مبارزه با موادمخدر بافق نیز در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و طی پاکسازی نقاط آلوده در یکی از محلات بافق به دو دستگاه خودرو ام وی ام به رانندگی علی و خودرو پژو پارس به رانندگی محمدحسن و سرنشینی محمد و عزیزاله و صغری السادات و دو فرزند کوچکشان امیرحسین و علی اصغر که نقش راه پاکن داشتند مشکوک و آنها را متوقف کردند و در بازرسی از خودرو ام وی ام ۱۰ کیلو و ۲۵۰ گرم ماده مخدر تریاک کشف و ضبط کردند.

در بازجویی از راننده محرز شد که مواد مخدر را از شهرستان زرند خریداری و قصد انتقال به یزد راداشتندکه توسط پلیس دستگیر شدند.

مأمورران ایستگاه خاتم الانبیاء خاتم نیز حین کنترل خودروهای عبوری در محورشهربابک به هرات به دو نفر مسافر اتوبوس اسکانیا که از بندرعباس به اصفهان در حرکت بودند، مشکوک شده و در بازرسی از وسایل شخصی آنها یک کیلو و ۴۵۰ گرم حشیش و دو کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/