دام‌های زرند شناسنامه‌دار می‌شوند

سرپرست شبکه دامپزشکی زرند از صدور و تعویض دفاتر بهداشتی دام در شبکه دامپزشکی این شهرستان خبر داد. به گزارش “صدای زرند“، علیرضا سلطانی، سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان زرند، امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از صدور و تعویض دفاتر بهداشتی دام در شبکه دامپزشکی این شهرستان خبر داد. وی اظهار داشت: دفترچه بهداشتی دام به […]

SedayeZarand.IRسرپرست شبکه دامپزشکی زرند از صدور و تعویض دفاتر بهداشتی دام در شبکه دامپزشکی این شهرستان خبر داد.

به گزارش “صدای زرند“، علیرضا سلطانی، سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان زرند، امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از صدور و تعویض دفاتر بهداشتی دام در شبکه دامپزشکی این شهرستان خبر داد.

وی اظهار داشت: دفترچه بهداشتی دام به منزله شناسنامه دام محسوب شده و دامداران باید به منظور اخذ آن از شبکه دامپزشکی اقدام کنند.

سلطانی بیان داشت: این شناسنامه بهداشتی حاوی اطلاعات دامدار، تعداد دام، ثبت عملیات واکسیناسیون در دام و اقدامات بهداشتی صورت گرفته توسط دامپزشکی است.

وی با اشاره به اینکه دامپزشکی تمام خدمات خود را بر اساس شناسنامه بهداشتی ارائه می‌کند از دامدارانی که تاکنون اقدام به اخذ این شناسنامه نکرده‌اند خواست با در دست داشتن مدارک مستند شامل بیمه‌نامه و یا گواهی واکسیناسیون از واکسیناتورهای معتبر برای دریافت آن اقدام کنید.

انتهای پیام/