مهندس حسین ایزدی سرپرست شهرداری زرند شد

 حسین ایزدی به عنوان سرپرست شهرداری از سوی شورای اسلامی شهر معرفی گردید. صدای زرند: به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند، ساعت ۹ صبح سه شنبه نوزدهم آذر ماه ۹۲ جلسه ای برای معرفی سرپرست شهرداری زرند با حضور ریاست و اعضاء شورای اسلامی شهر زرند و مهندس عسکری شهردار و سایر معاونین و مدیران […]

SedayeZarand.IR حسین ایزدی به عنوان سرپرست شهرداری از سوی شورای اسلامی شهر معرفی گردید.

صدای زرند: به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند، ساعت ۹ صبح سه شنبه نوزدهم آذر ماه ۹۲ جلسه ای برای معرفی سرپرست شهرداری زرند با حضور ریاست و اعضاء شورای اسلامی شهر زرند و مهندس عسکری شهردار و سایر معاونین و مدیران شهرداری تشکیل گردید.

در این جلسه آقای حسین ایزدی به عنوان سرپرست شهرداری از سوی شورای اسلامی شهر معرفی گردید.

 ایشان در سال ۱۳۶۸ در شهرداری زرند شروع به کار نمود و در قسمت های مختلف شهرداری اعم از دبیر کمیسیون های ماده ۱۰۰ و۷۷ و تبصره ۲۰ قانون شهرداری ها، مسئول صدور پروانه، مسئول دایره حقوقی و اجرائیات، نماینده استانداری و شهرداری زرند جهت وصول عوارض ذغال سنگ از اصفهان بوده است. وی مدت ۹ سال در سمت اولین شهردار، در شهر یزدان شهر خدمت نموده است.

این مراسم با تلاوتی چند از کلام الله مجید توسط مهندس عسکری آغاز و سپس آقای خنجری رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تبریک ولادت امام موسی کاظم (ع) اظهار داشت: خدا را سپاسگذاریم از اینکه خدمتگذار مردم هستیم و تا توان داریم به مردم شریف زرند خدمت می کنیم.

وی ضمن تقدیر از اعضاء شورای شهر، عملکرد ۹۸ روزه شورا را برای حاضران بیان کرد و گفت: با توجه به طول کشیدن معرفی شهردار، اعضاء شورای شهر به این نتیجه رسیدند که آقای حسین ایزدی به عنوان سرپرست، اداره امور شهرداری را بر عهده بگیرند.

ایشان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس عسکری افزود: در یکسال پایان دوره شورای شهر سابق هیچکس زیر بار مسئولیت شهرداری نمی رفت. اما مهندس عسکری با کمال میل این مسئولیت سنگین را بر عهده گرفتند و در این مدت با درایتی که داشتند توانستند به خوبی از عهده این مسئولیت خطیر سر بلند بیرون آیند.

رئیس شورای شهر برای مهندس عسکری و همه خدمتگزاران در شهرداری آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این جلسه مهندس عسکری گفت: خدا را شاکرم که توفیق خدمت در شهرداری زرند به مدت شانزده ماه و دو روز نصیبم گردید.

ایشان از اعتماد اعضاء شورای شهر تقدیر کرد و گفت: شهرداری در موقعیت بسیار خطرناکی بود و پایان دوره شورا بود و خدمات در این سال آخر در خاطره و ذهن مردم می ماند.

مهندس عسکری دلیل قبول کردن مسئولیت شهرداری را، اعتماد به نیروهای ارزشمند شهرداری دانست و افزود: ما در بدترین شرایط اقتصادی کشور بودیم و کارهای انجام شده در شهرداری زرند کار گروهی بوده است و تصمیمات به صورت گروهی انجام می گرفت و هیچوقت شخص تصمیم نمیگرفت.

ایشان توفیقات حاصله را نتیجه زحمات تمام پرسنل شهرداری بیان کرد و از زحمات بی دریغ پرسنل شهرداری به ویژه معاونین و مدیران کاربلد شهرداری تقدیر و تشکر کرد و افزود: نیروهای شهرداری با کمترین حقوق بیشترین کار را انجام میدهند.

حسین ایزدی سرپرست شهرداری در ادامه این نشست ضمن تبریک ولادت امام موسی کاظم و تقدیر و تشکر از اعتماد شورای شهر، و همچنین تقدیر از زحمات مهندس عسکری اظهار داشت: بنده نیک میدانم تورم وگرانی از یک سو و وضع کنونی شهرداری که وصول درآمدها با چالشی جدی مواجه است زندگی را بر کارکنان شهرداری دشوار کرده است.

ایشان خود را عضو کوچکی از خانواده بزرگ شهرداری دانست و افزود: به این مسئله واقفم، هر کس مسئولیت شهرداری را عهده دار باشد با مشکلات فراوانی روبرو خواهد بود، اما چاره چیست؟ خدمات شهرداری را نمی توان متوقف کرد.

وی گفت: ما در قبال مردم و پرسنل شهرداری مسئولیم . باید تلاش کنیم که انشاالله با یاری خداوند تبارک و تعالی و همچنین توان بالای اعضای محترم شورای شهر و با تکیه بر پتانسیل موجود در پرسنل با تجربه شهرداری موفق خواهیم شد.

سرپرست شهرداری زرند تصریح کرد: در چند سال اخیر بطور ناگهانی جمع زیادی به پیکره شهرداری اضافه شده که شهرداری را با مشکل جدی روبرو کرده است.

حسین ایزدی به برنامه ها و اقداماتی که می شود در شهرداری انجام داد بدین ترتیب اشاره کرد:

۱-  ساماندهی منابع انسانی

۲- آموزش پرسنل و استفاده از استعدادهای موجود

۳- رعایت انضباط اداری

۴- حضور دائمی در محل کار

۵- استفاده از نیروهای با تجربه و تکیه بر تخصص پرسنل جوان

۶- مدیریت منابع درآمدهای جزئی و ریز که بخش عمده ای از هزینه های جاری را بخوبی پوشش می دهد

۷- فعال نمودن کمیسیونهای شهرداری

۸- تشویق و ترغیب پرسنل در راستای افزایش راندمان کاری

۹- مدیریت هزینه ها و تلاش در جهت کاهش آنها

۱۰- فعال نمودن کارگروه های هفت گانه و کاهش هزینه ها و وصول درآمدها و همچنین یافتن درآمدهای ناشناخته

۱۱- استفاده بهینه از امکانات و کنترل دقیق خریدها و نظارت جدی بر آنها

۱۲- فعال سازی کارخانه آسفالت و تاسیسات ماسه شویی

۱۳- ثبت دقیق اطلاعات واحدهای مختلف و تجزیه و تحلیل آنها

۱۴- فعال سازی سازمان های وابسته شهرداری

۱۵- اصلاح فرآیندهای کاری

۱۶- حذف موازی کاری

۱۷- بررسی بازده کاری پرسنل و امکانات و همچنین مدیریت منابع سخت افزاری شهرداری

۱۸- جذب سرمایه گذار

۱۹- بازنگری طرح تفصیلی

۲۰- فعال سازی دایره حقوقی و دفاع از حق و حقوق شهرداری

۲۱- کاهش مراجعات مکرر شهروندان و استفاده از فضاهای مجازی

۲۲- ایجاد طرح های جدید در راستای صنعتی شدن شهر زرند و مطالعات در این زمینه

۲۳- تحقق شعار شهروند مسئول و شهرداری پاسخگو

مهندس ایزدی همچنین ضمن تقدیر از همکارانش و آرزوی توفیق و سربلندی برای همه پرسل شهرداری و شورای شهر، همه آن ها را به مساعدت و همکاری دعوت کرد و افزود: دست تمامی همکارانم را به گرمی می فشارم و اعتقاد دارم که با همکاری و تامل، در راه خدمت به مردم و توسعه وعمران آبادی، این امر میسر می شود.

انتهای پیام/

[divider]

پی نوشت سایت خبری تحلیلی صدای زرند

ضمن تبریک به جناب آقای ایزدی و آرزوی توفیق برای ایشان. ما خوب می دانیم که شهرداری زرند در سال های اخیر با مشکلات زیادی دست به گریبان بوده است. اما مردم شاید نتوانند درک شرایط را به مانند شما داشته باشند، که باید به مردم شهر زرند این حق را داد که مطالبات خود را داشته باشند. امیدواریم که در این دوره ای که در شهرداری مسئول هستید حداقل بتوانید بخشی کمی از ۲۳ مورد  برنامه و اقداماتی که به گفته خود می تواند در زرند انجام داد را میسر کنید.

به امید داشتن شهری آباد و بدون هرگونه مشکل

سایت خبری تحلیلی صدای زرند