گام جدی استاندار کرمان برای بررسی مشکلات مسکن مهر

استاندار کرمان روز چهارشنبه با هدف بررسی طرح های مسکن مهر، طرح ساخت و ساز بشری کرمان را مورد بازدید قرار داد و مسائل و مشکلات این طرح ها را بررسی کرد. به گزارش “صدای زرند”، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، استاندار کرمان در حاشیه این بازدید کار ساخت و ساز را بسیار […]

SedayeZarand.IRاستاندار کرمان روز چهارشنبه با هدف بررسی طرح های مسکن مهر، طرح ساخت و ساز بشری کرمان را مورد بازدید قرار داد و مسائل و مشکلات این طرح ها را بررسی کرد.

به گزارش “صدای زرند”، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، استاندار کرمان در حاشیه این بازدید کار ساخت و ساز را بسیار سخت عنوان کرد و گفت: مجموعه مسکن مهر بشری اگر چه دارای نواقص و مشکلاتی است، اما اعضای این تعاونی مسکن باید صبر و تحمل داشته باشند تا نواقص و مشکلات موجود در طرح بتدریج برطرف شود.

علیرضا رزم حسینی، با تاکید بر شتاب بخشیدن در تکمیل این طرح و حل مشکلات و نواقص آن، از مجموعه بخش خصوصی و دولتی مرتبط با اجرای این طرح تقدیر و تصریح کرد: مجموعه دست اندرکاران این طرح باید با تلاش جدی تر نسبت به تکمیل طرح و برطرف کردن مشکلات آن اقدام کنند.

در این بازدید، مدیرعامل و هیات مدیره مسکن مهر بشری واقع در حاجی آباد کرمان متعهد شدند ۸۰۰ واحد از این واحدهای مسکونی را تا پایان سال جاری به اعضا تحویل دهد و باقی مانده واحدها نیز تا پایان سال ۹۳، به اعضا تحویل داده شود.

شرکت آب و فاضلاب کرمان نیز متعهد شد تا هفت ماه آینده با اجرای سیستم فاضلاب، مشکل فاضلاب این مجموعه را برطرف کند.

احداث مسجد این مجموعه تا شش ماه آینده نیز از تعهدات اداره کل راه و شهرسازی بود.

شورای اسلامی حاجی آباد نیز متعهد شد تا شش ماه آینده نسبت به جذب سرمایه گذار برای ساخت مجموعه فرهنگی و ورزشی در این منطقه اقدام کند.

احداث مدرسه ابتدایی در این منطقه از سوی اداره کل نوسازی و مدارس استان کرمان برای استفاده دانش آموزان منطقه در سال تحصیلی ۹۲ـ۹۳ از دیگر مصوبات بود.

مسکن مهر ۱۳۰۴ واحدی بشری، واقع در حاجی آباد، از سال ۸۶ کار خود را آغاز کرده و تاکنون فاز اول آن اجر شده است و فاز دوم نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد، ضمن اینکه ۵۰۴ واحد باقی مانده آن تا پایان سال ۹۳ تحویل داده خواهد شد.

واحدهای مسکن مهر بشری به لحاظ کیفیت ساخت و ساز، آسانسور و فاضلاب دارای مشکلاتی است که استاندار کرمان نسبت به رفع این مشکلات در اسرع وقت تاکید کرد.

انتهای پیام/