توسعه مبتنی بر کارآفرینی و سرمایه گذاری اولویت استاندار کرمان است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان با اشاره به اینکه دیدگاه استاندار توسعه استان با کارآفرینی و حرکت به سوی سرمایه گذاری بیشتر است، گفت: بر همین اساس نقش دانشگاه های جامع علمی کاربردی در راستا موثر است و باید در این زمینه برنامه ریزی کنند.  به گزارش “صدای زرند“، به نقل از […]

SedayeZarand.IRمعاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان با اشاره به اینکه دیدگاه استاندار توسعه استان با کارآفرینی و حرکت به سوی سرمایه گذاری بیشتر است، گفت: بر همین اساس نقش دانشگاه های جامع علمی کاربردی در راستا موثر است و باید در این زمینه برنامه ریزی کنند.

 به گزارش “صدای زرند“، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، کریم مهرشاد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، روز چهارشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در کرمان، اظهار داشت: برای توسعه کشور راهی جزء به دست گرفتن تمام مجاری علمی نداریم.

وی به نقل از مولای متقیان حضرت علی (ع)، اظهار کرد: اگر می خواهید مسلط شوید باید علم و آگاهی خود را بالا ببرید.

وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران به توسعه علم و دانش در جامعه اهمیت زیادی می دهد، گفت: آموزش های دانش آموختگان برخی دانشگاه ها در عرصه عمل کارایی ندارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان، ادامه داد: در صورت افزایش مهارت ها و کاربردی کردن آموزش ها، کشور به توسعه قابل توجهی دست خواهد یافت.

وی به برگزاری انتخابات در سال گذشته و شرکت آحاد مختلف مردم اشاره کرد و گفت: این حرکت خود نوعی توسعه سیاسی بود که در این زمینه توفیق خوبی حاصل شد، باید در توسعه اقتصادی نیز همدلی لازم در استان مهیا شود.

مهرشاد، نیروهای مهارتی و کارآفرین را خط مقدم پیشرفت اقتصادی دانست و اظهار کرد: برای تحقق حماسه اقتصادی و از تاکیدات ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی که با تدبیر دولتمردان، دامنه و گستره تحریم ها و فشارهای اقتصادی علیه کشور رو به تزلزل خواهد بود، وظیفه داریم به منظور بارور سازی قابلیت ها و رفع محدودیت های اقتصادی با استفاده از نیروی انسانی جوان و پویا بعنوان سرمایه و ظرفیت مولد، عزمی عالمانه و تلاشی مجاهدانه داشته باشیم.

وی گفت: دانشگاه های جامع علمی کاربردی و مراکز آن از طریق ایجاد و گسترش رشته ها و انجام آموزش های مهارتی و اشتغال محور نقش سازنده و اثرگذاری در استقلال اقتصادی و کاهش وابستگی به تولیدات غیرایرانی خواهد داشت.

انتهای پیام/