استاندارداصفهان: ۱۵ کشته به دلیل آتش سوزی در تصادف ۴ خودرو

۱۱ سرنشین شهروند افغانستان در خودروی پژو و یک سرنشین ایرانی از این خودرو و دو سرنشین مینی بوس و یک سرنشین پراید در دم جان باختند. صدای زرند: رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: برخورد ۴ دستگاه خودرو در نایین ۱۵کشته و ۸ مجروح بر جای گذاشت. به گزارش عصر ایران به نقل از […]

SedayeZarand.IR۱۱ سرنشین شهروند افغانستان در خودروی پژو و یک سرنشین ایرانی از این خودرو و دو سرنشین مینی بوس و یک سرنشین پراید در دم جان باختند.

صدای زرند: رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: برخورد ۴ دستگاه خودرو در نایین ۱۵کشته و ۸ مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش عصر ایران به نقل از واحد مرکزی خبر، سرهنگ غلامی افزود: ۱۱ سرنشین تبعه افغان خودروی پژو و یک سرنشین ایرانی این خودرو، ۲ سرنشین مینی بوس و یک سرنشین پراید در دم جان باختند. همچنین دراین حادثه ۶ ایرانی و دو افغانی مجروح شدند.

رییس آتش نشانی نایین استان اصفهان هم گفت: برخورد چهار وسیله نقلیه در ورودی این شهرستان در روبروی دانشگاه آزاد ۱۴ نفر براثر سوختگی در آتش کشته و ۱۲ نفر هم مجروح شدند.

عبدالله سلطانی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت سه و۳۰دقیقه صبح امروز پنجشنبه در پی اعلام وقوع یک فقره تصادف و آتش سوزی، ماموران ما به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک مینی بوس، پراید، پژو و زانتیا به شدت با هم برخورد کردند که خودرو پراید به حاشیه جاده پرتاب و سه خودرو دیگر در آتش سوختند.

رییس آتش نشانی نایین تصریح کرد: براثر این حادثه دو سرنشین مینی بوس، یک سرنشین پراید، و ۱۱ سرنشین پژو که ۱۰ نفر آنان تبعه افغانستان بودند ، کشته شدند. دلیل حادثه ازسوی کارشناسان در حال بررسی است.

شهرستان نایین در فاصله ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان واقع است.

انتهای پیام/