پایش سلامت خانواده های شهداء و ایثارگران خدمتی از درمانگاه فجر زرند

سرهنگ سلیمانی: این درمانگاه علاوه بر بیمه بنیاد شهید با بیمه های نیروهای مسلح، شرکت فولاد، خدمات درمانی، بانک های ملت، صادرات، ملی، کشاورزی، بیمه دانا، بیمه پاسارگارد، و بیمه البرز عقد قرارداد دارد و در خدمت خانواده های آنان می باشد.

Soleimaniیکی از اهداف مطلوب هر نظام سلامت ارائه‎ی ساز و کارهای مناسب تأمین مالی و تجهیزاتی به منظور حمایت از خانوارها به هنگام تقاضا برای خدمات سلامتی است.

                    

صدای زرند: از آنجایی که نظام سلامت در جامعه از جمله مهمترین امور شناخته می‌شود موارد خدمات دهی آن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است یکی از این موارد ارائه خدمات مطلوب پزشکی و درمانی به جامعه  است. بر همین اساس درمانگاه فجر سپاه (شهید علی ثمره) ناحیه زرند با قدمتی بیش از ۱۵ سال در خدمت عموم خانوارهای زرندی بویژه نیروهای مسلح، خانواده های معظم شهداء، جانبازان و رزمندگان مشغول ارائه خدمات درمانی و پزشکی می باشد با توجه به این که ارائه خدمات درمانی و بهداشتی با کیفیت بالا و ارتقاع سطح کمی خدمات انتظار شهروندان را از این مرکز درمانی را با توجه به تعداد پرسنل محدود دوچندان کرده است. اما توانسته با بهره گیری از کمترین امکانات بیشترین خدمات پزشکی را ارائه دهد.

                    

سرهنگ دوم پاسدار غلامعباس سلیمانی، مدیر این مرکز درمانی در گفتگو با خبرنگار ما اعلام داشت: این مرکز بهداشتی با عقد قرار داد با بنیاد شهید و امور ایثارگران با اجرای طرح پایش سلامت خانواده های شهداء و ایثارگران و ارائه خدمات بالینی در منزل فوریت های  پزشکی، درمانی را با ارائه کارت بیمه ایران بصورت رایگان در اختیار این قشر معظم قرار می دهد که این خود افتخار دیگری برای این درمانگاه و پرسنل سخت کوش آن می باشد.

                    

سرهنگ سلیمانی افزود: بخش های فعال این مرکز درمانی شامل ۳مورد یونیت دندان پزشکی همراه با ۶ دندانپزشک مجرب و ۴ پزشک عمومی بانضمام ۱۵ پزشک متخصص که تعدادی از آنها از کرمان می آیند روزانه میزبان بیش از ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از شهروندان بصورت دو شیفت (صبح و عصر) می باشد و ارائه خدمات ترزیقات، پانسمان، خدمات مامائی، نوار قلب و نوار قلب جنین از دیگر فعالیت های درمانگاه هست.

                    

وی همچنین تصریح کرد: این درمانگاه علاوه بر بیمه بنیاد شهید با بیمه های نیروهای مسلح، شرکت فولاد، خدمات درمانی، بانک های ملت، صادرات، ملی، کشاورزی، بیمه دانا، بیمه پاسارگارد، و بیمه البرز عقد قرارداد دارد و در خدمت خانواده های آنان می باشد.

مدیر درمانگاه فجر در ادامه با اشاره به مشکلات این مرکز درمانی، عدم وجود داروخانه، آزمایشگاه، سونوگرافی، فیزیوتراپی را از مشکلات عمده فعلی این مرکز درمانی بیان کرد و جهت تکمیل چرخه درمانی بیماران کمک خیرین و نیکوکاران را خواستار شد.

 

 

انتهای پیام / اکبرابراهیمی زرندی