تلفن همراه هوشمند دوستدار محیط زیست!

فرفون (Fairphone)، تلفن همراه هوشمند دوستدار محیط زیست محسوب می شود. منبع مواد معدنی به کار رفته در فرفون مانند قلع، تنگستن و تانتالم قابل ردیابی بوده و از مواد بازیافتی نیز در تولید آن استفاده شده است. صدای زرند: به گزارش زیست نیوز – فرفون (Fairphone)، تلفن همراه هوشمند دوستدار محیط زیست محسوب می […]

فرفون (Fairphone)، تلفن همراه هوشمند دوستدار محیط زیست محسوب می شود. منبع مواد معدنی به کار رفته در فرفون مانند قلع، تنگستن و تانتالم قابل ردیابی بوده و از مواد بازیافتی نیز در تولید آن استفاده شده است.

صدای زرند: به گزارش زیست نیوز – فرفون (Fairphone)، تلفن همراه هوشمند دوستدار محیط زیست محسوب می شود. منبع مواد معدنی به کار رفته در فرفون مانند قلع، تنگستن و تانتالم قابل ردیابی بوده و از مواد بازیافتی نیز در تولید آن استفاده شده است. بسیاری از شرکت های فعال در حوزه الکترونیک این مواد معدنی را از معادن تحت کنترل ارتش در جمهوری دمکراتیک کنگو تامین می کنند. افزون بر این، پاسخگویی و شفافیت در زنجیره تولید و عرضه این تلفن همراه شامل ارائه حقوق مناسب، حصول اطمینان از ساعات کار معقول، بهبود شرایط کار و فراهم کردن امکان گفت و گوی مستقیم کارگران با کارفرمایان وجود دارد.

فرفون از نسخه ۴.۲ جلی بین سیستم عامل آندرویید گوگل، پردازنده چهار هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی، یک گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر ۴.۳ اینچی ال سی دی از نوع تی افت تی با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل، دوربین جلو ۱.۳ مگاپیکسل و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل با قابلیت فوکوس خودکار، فلش ال ای دی و لرزشگیر دیجیتال سود می برد. از دیگر امکانات این تلفن همراه هوشمند می توان به وای فای، بلوتوث نسخه ۴، شیار کارت حافظه تا ظرفیت ۶۴ گیگابایت و باتری ۲ هزار میلی آمپری اشاره کرد. قیمت فرفون برابر با ۳۲۵ یورو است.

SedayeZarand.IRانتهای پیام/