فصلی نو در بسکتبال زرند با همدلی مسئولین استانی و شهرستانی (+تصاویر)

همایش جامعه بسکتبال شهرستان زرند با همت حاج مهدی برهانی نژاد، رئیس جدید هیئت بسکتبال شهرستان زرند و با حضور محمودی نیا مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمان، دکتر امیری، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از دست انداران و مسئولین استانی و شهرستانی در سالن تالار خان سالار زرند برگزار شد.

شب گذشته، همایش جامعه بسکتبال شهرستان زرند با حضور جمعی از مسئولین شهرستان زرند و دست اندرکاران این رشته و با همت هیئت بسکتبال این شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش صدای زرند، بسکتبال شهرستان زرند برای اهالی ورزش استان کرمان و کشور جایگاهی شناخته شده دارد و در سال های گذشته مردان باتجربه و با ارزشی چون محمدرضا اسلامی که افتخار بسکتبال زرند، استان و کشور هستند از این خطه زرخیر به جامعه حرفه ای ورزش بسکتبال معرفی شده است.

 

در سال های اخیر این ورزش در زرند با فراز و نشیب هایی همراه بوده و فعالیت های در این رشته بسیار محدود بوده است.

 

ماه گذشته مسئولیت هیئت بسکتبال شهرستان زرند به حاج مهدی برهانی نژاد از جوانان ارزشی و فعال این شهرستان که ریاست شورای اسلامی شهرستان را نیز برعهده دارند، واگذار شد.

 

وی در یک ماه گذشته با پیگیری مشکلات این ورزش و با ایجاد روحیه همدلی در بین ورزشکاران این رشته زمینه برگزاری همایش جامعه بسکتبال شهرستان زرند را فراهم نمود که در نوع خود بی سابقه بود و امید است که با این شروع بسیار خوب دوران طلایی بسکتبال زرند و معرفی پدیده هایی چون محمدرضا اسلامی از این خطه به بسکتبال کشور تکرار شود.

 

در ابتدای این مراسم، دکتر امیری، با اشاره به توان و استعداد شهرستان زرند در رشته بسکتبال خواهان توجه بیشتر مسئولین شهرستان و استان به این رشته ورزشی در زرند شد.

 

وی گفت: با توجه به اینکه ما در سال های گذشته توانسته ایم حضور پرافتخار افرادی چون محمدرضا اسلامی را در سطح کشوری این ورزش داشته باشیم بی شک توجه بیشتر به این رشته در شهرستان می تواند ما را به یکی از قدرتهای بسکتبال کشور تبدیل کند و می طلبد مسئولین نگاهی ویژه در این زمینه داشته باشند و ورزشکاران اگر حمایت شوند بی شک در این راه پیشرفت های زیادی خواهند داشت.

 

محمود محمودی نیا، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمان، نیز در این جلسه ضمن تشکر از زحمت کشان این ورزش در سطح شهرستان و استان و تشکر از حاج مهدی برهانی نژاد برای قبول زحمت برای مدیریت هئیت بسکتبال زرند، اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ریزی هایی که دوستان ارائه می دهند بتوانیم از ظرفیت های استان به خوبی استفاده کنیم و انشاالله با به جلو راندن ورزش بتوانیم شرایط را برای ورود سلامت و روحیه شادی به جامعه هموار کنیم.

 

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمان گفت: تنها آیتمی که در جنبه های مختلف جامعه تاثیرگذار است ورزش است و ما می توانیم با توجه بیشتر به مباحث و مشکلات ورزش موجب ایجاد روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در جوانان جامعه شویم و قطعاً حضور مسئولین برای رسیدن به این هدف، مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

 

وی گفت: بی شک نیروهای انسانی مهمترین عامل برای پیشرفت یک ورزش در شهرستان است که این نیروی انسانی شامل مسئولین دلسوز می باشند و در جنبه دیگر خود ورزشکاران هستند که باید در میدان باشند تا بتوانند موجب ایجاد روحیه و انگیزه برای پیشرفت بخش های مختلف آن ورزش شوند.

 

Basketball-Zarand_ (1) Basketball-Zarand_ (2) Basketball-Zarand_ (3) Basketball-Zarand_ (4) Basketball-Zarand_ (5) Basketball-Zarand_ (6) Basketball-Zarand_ (8) Basketball-Zarand_ (9) Basketball-Zarand_ (10) Basketball-Zarand_ (11) Basketball-Zarand_ (12) Basketball-Zarand_ (13) Basketball-Zarand_ (14) Basketball-Zarand_ (16) Basketball-Zarand_ (15) Basketball-Zarand_ (17)

 

 

عکاس: مسعود عربنودی