بیکاری عامل بروز آسیب‌های اجتماعی در راور است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: وجود بیکاری در راور زمینه ساز بسیاری از آسیب های اجتماعی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: وجود بیکاری در راور زمینه ساز بسیاری از آسیب های اجتماعی شده است.

 

سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند

 

به گزارش صدای زرند ، سیدمهدی قویدل پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه دادستان سابق و جدید شهرستان راور اظهار داشت: نخستین و مهمترین عامل در تولید امنیت در جامعه عملکرد مسئولان است و اگر به نحو صحیح و همه‌جانبه صورت گیرد شاهد رشد و گسترش ابعاد مختلف در سطح جامعه خواهیم بود.

 
وی عنوان کرد: مشارکت مردمی و نظارت همه‌جانبه آنها بر عملکرد مسئولان از دیگر عوامل موثر در سالم‌سازی جامعه است و مردم باید در تعیین سرنوشت خود را دخیل بدانند.

 
 قویدل در بحث تولید امنیت در جامعه خاطرنشان کرد: مشارکت مردم تاثیر به‌سزایی در ایجاد سالم‌سازی جامعه دارد و اگر مردم خود را ناظر بر اعمال مسئولان بدانند شاهد امنیت پایدار خواهیم بود.

 
 وی همچنین تعامل و وحدت همه‌جانبه مردم و مسئولان را از دیگر عوامل مهم در تولید امنیت برشمرد که منجر به رشد جامعه می‌شود و افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری تمام اقدامات باید در سایه همدلی و همزبانی مردم و مسئولان صورت پذیرد.

 
قویدل بیان داشت: همدلی و تعامل همه‌جانبه موجب ارتقای سطح امنیت و سلامت جامعه می‌شود و اگر ما امروز شاهد توسعه قضایی هستیم، معلول توافق همه‌جانبه در تمام سطوح مدیریت قضایی و اجرایی شهرستان است.

 
وی امنیت تک‌بعدی را از جمله آسیب‌ها برشمرد و گفت: مشخصه جامعه پویا و سالم، تقویت عوامل موثر در سازندگی است و اگر این اهتمام برای تحکیم بنیان همه‌جانبه امور اساسی صورت پذیرد شاهد جامعه‌ای سالم، امن و هدفمند خواهیم بود.

 
دادستان زرند اظهار داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در سایه همدلی و همزبانی مردم و مسئولان تمام امور زیربنایی کشور به نحو صحیح و موثر پایه‌ریزی می‌شود و از این رو دیگر مجالی برای جولان دشمنان و اجانب باقی نمی‌ماند.

 
قویدل در ادامه اظهارات خود از شهرستان راور به عنوان یکی از نقاط امن استان کرمان یاد کرد و گفت: اگر در گذشته بنا به موقعیت جغرافیایی، این شهر محل تردد اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر بود، اما به همت تلاش‌های صورت گرفته این امر به حداقل ممکن رسیده است.

 
وی ابراز داشت: شهرستان راور با وجود برخورداری از امکانات و ظرفیت‌های خوب اما پیشرفت چندانی در زمینه اقتصادی نداشته و بیکاری در راور زمینه‌ساز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی شده است.

 
قویدل با ابراز خرسندی و رضایت از حضور هفت ساله خود در شهرستان راور گفت: مردم شهرستان راور مردمی فهیم، انقلابی و همیشه در صحنه بوده که اقتضا دارد روحیه مشارکت و مسئولیت‌پذیری آنها بیش از گذشته تقویت شود.

 
 وی در پایان سخنان خود از امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری، قضات و کارمندان دادگستری و تمام مسئولان اجرایی راور برای همکاری در زمان خدمت خود در این خطه تقدیر به عمل آورد.

 
انتهای پیام/