افتتاح استادیوم ورزشی ۵ هزار نفری زرند تا پایان امسال

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه احداث استادیوم ورزشی ۵ هزار نفری زرند تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه احداث استادیوم ورزشی ۵ هزار نفری زرند تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

 

Bazdid-Amiri (2)

 

به گزارش صدای زرند ، حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر در حاشیه بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان زرند، توسعه ورزش را از مهم‌ترین راه‌های مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان دانست.

 
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه باید تلاش کنیم تا بیش از پیش جوانان و نوجوانان را به سمت میادین ورزشی تشویق کنیم.

 
وی گفت: پروژه احداث استادیوم ورزشی ۵ هزار نفری شهید عرب‌نژاد زرند با اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی و پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در حال احداث است و تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 
امیری عنوان کرد: این مجموعه ورزشی سال‌ها به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده بود که سال گذشته ۳۰ میلیارد تومان از محل ماده ۱۸۰ برای احداث آن اختصاص یافت که زمین چمن آن مصنوعی و دارای پیست دو و میدانی است.

 
وی گفت: سالن ورزشی دهستان محمدآباد و شهرک شهیدباهنر ( زرندنو ) که از سال ۷۴ عملیات اجرایی آن متوقف شده بود با اعتبار اولیه در مجموع ۷ میلیارد ریال با پیشرفت ۳۰ درصد در حال اجرا است و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

 
امیری گفت: خیران این روستا با هزینه ۵ میلیارد ریال سالن چندمنظوره‌ای را احداث کردند که برای کفپوش آن ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

Bazdid-Amiri (1)

Bazdid-Amiri (3)

 
انتهای پیام/