اشتیاق امت اسلامی برای راهپیمایی روز قدس افزایش یافته است

امام جمعه زرند گفت: شور و اشتیاق و هیجان امت اسلامی برای حضور در راهپیمایی روز قدس امسال افزایش یافته است.

امام جمعه زرند گفت: شور و اشتیاق و هیجان امت اسلامی برای حضور در راهپیمایی روز قدس امسال افزایش یافته است.

 

Ebrahimi

 

به گزارش صدای زرند ، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز زرند روز جهانی قدس را نماد تجلی اراده مسلمانان برای آزادی قدس شریف دانست و بر لزوم شرکت قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد.

 
امام جمعه زرند بیان کرد: برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده، اما امسال به دلیل شرایط به وجود آمده در منطقه این حساسیت دوچندان شده است.

 
ابراهیمی بیان داشت: روز قدس هر ساله در دنیا به خوبی جا افتاده و در همه کشورهای اسلامی  برگزار می‌شود و این ابتکار سیلی محکمی است که امام راحل (ره) به دنیای استکبار زد و برای آنها بسیار سنگین است.

 
وی با اشاره به جنایات گروه تروریستی داعش و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقات اخیر حساسیت روز قدس را بیشتر و شور و هیجان امت اسلامی را برای حضور در راهپیمایی روز قدس افزایش داده است.

 
خطیب جمعه زرند با اشاره به فرارسیدن لیالی قدر گفت: یکی از عظمت‌های شب‌های قدر، تعیین مقدرات بندگان خدا است و شب‌های قدر شب‌های کسب تقوا و معنویت است و ما باید خود را آماده کنیم تا از این شب‌های با عظمت و ارزشمند بهره‌برداری لازم را داشته باشیم.
انتهای پیام/