ستاد روز جهانی قدس زرند تشکیل جلسه داد

نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس با حضور مسئولان برگزار شد.

نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس با حضور مسئولان در محل فرمانداری زرند برگزار شد.

 

ستاد روز جهانی قدس زرند

 

به گزارش صدای زرند، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان زرند، نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای فعال در محل فرمانداری زرند برگزار شد.

 
حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در این جلسه با توجه به اقدامات اخیر دشمنان در منطقه و به ویژه کشتار مردم بی‌گناه یمن توسط تکفیری‌ها و داعش، از عموم  مردم شریف این شهرستان خواستار حضور پررنگ در راهپیمایی روز جهانی قدس شد.

 
وی همچنین نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس را یک اقدام تاریخی از سوی حضرت امام خمینی (ره) دانست و افزود: امسال با توجه به  به اهمیت شرایط و تحولات جاری در سطح منطقه و تلاش دشمنان اسلام و مسلمانان برای انحراف افکار عمومی از مسئله فلسطین به عنوان مسئله اصلی جهان اسلام تدابیر ویژه‌ای در سراسر کشور برای برپایی بزرگداشت این روز بزرگ اندیشیده شده است که در شهرستان زرند نیز این مسئله با اهمیت ویژه دنبال می‌شود.

 
حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند هم با بیان اینکه همه ساله به‌منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین سیل خروشانی از اتحاد و همدلی در بین مسلمانان به وجود می‌آید از دستگاه‌های اجرایی خواست تمام همکاری خود را برای هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس  به‌کار گیرند.

 

 

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: روز قدس تنها ویژه ایران نیست و کشورهای مسلمان و غیرمسلمانان نفرت خود از رژیم فاسد صهیونیستی را در این روز اعلام می‌کنند.

 
وی افزود: مردم ولایتمدار شهرستان زرند با شرکت در راهپیمایی روز قدس فتنه‌های شوم رژیم صهیونیستی و حامیان آنها را برملا کرده و بار دیگر به دفاع از اسلام و مظلومان جهان بر می‌خیزند.

 
در این جلسه همچنین عبدالمجید زمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند با اشاره به اهمیت روز قدس، بیان داشت: پیام بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) نور امید به دل مظلومان فلسطینی تاباند و میلیون‌ها انسان آواره و مبارز را برای مقابله عملی با توطئه‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جهانخوار مصمم‌تر و استوارتر کرد.

 
این مسئول افزود: پیام امام خمینی (ره) نقطه عطفی در مبارزات ملت مظلوم فلسطین شد و به تاریخچه طولانی این مبارزه اصالت بخشید و موجب شد مردم مسلمان جهان یک‌صدا خواهان سرنگونی رژیم اشغالگر قدس شده و مظلومیت مردم فلسطین را فریاد بزنند.

 

 

گفتنی است شروع و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر زرند رأس ساعت ۱۱ صبح جمعه مورّخ ۱۹ تیر ماه ۱۳۹۴ از محل مسجدالنبی واقع در خیابان فلسطین تا مسجد جامع می باشد .

 

انتهای پیام/