۳۵۰میلیون تومان جهت تکمیل گنبد امامزاده بهاءالدین نیاز است

ایزدی: از محل کمک های مردمی و اداره اوقاف و محصول پسته متعلق به باغات امامزاده در سال ۹۳مبلغ ۱۰۰میلیون جمع آوری شده و این در حالیست که جهت تکمیل گنبد امامزاده مبلغ ۳۵۰میلیون تومان نیازاست.

Izadi_55005گنبد امامزاده شهید بهاء الدین یزدان آباد زرند از سطح زمین تا نوک آن ۴۷متر ارتفاع دارد که پس از گنبد حرم حضرت امام خمینی (س) مرتفع ترین گنبد در کشوراست.

 

صدای زرند: مهندس علی ایزدی یزدان آبادی، رییس هیئت امناء امامزاده شهید بهاء الدین و رییس شورای شهر یزدانشهر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از محل کمک های مردمی و اداره اوقاف و محصول پسته متعلق به باغات امامزاده در سال ۹۳مبلغ ۱۰۰میلیون جمع آوری شده و این در حالیست که جهت تکمیل گنبد امامزاده مبلغ ۳۵۰میلیون تومان نیازاست.

 

مهندس ایزدی با اشاره به همت همیشگی مردم عزیز شهرستان زرند و بخش یزدان آباد در امور خیریه گفت: اگر تنها ۳۵۰نفر و هر کدام ۱میلیون تومان جهت این امراختصاص دهند علاوه بر اجر معنوی اسامی آنها در ساق گنبد حک می شود و تا ابد نام آنها در جوار گنبد ماندگار است.

 

وی یادآور شد: کسانی که ۵۰میلیون تومان یا بیشتر به ساخت بنا کمک کنند تصمیم هیئت امنا امامزاده بر این است برای ارج نهادن و تبکر در امر خیر ایشان نام خیرین در بالای ساق گنبد حک شود.

 

ایزدی در پایان با تقدیر از کمک های همیشگی مردم عزیز گفت: شماره حساب ۵۲۶۲ نزد صندوق قرض الحسنه مرکز بخش یزدان آباد مفتوح می باشد و خیرین محترم برای کمک به این امر خداپسندانه می توانند با ما همراه باشند.

 

Gonbad_0021 Haram

 

امامزاده شهید بهاء الدین در زمان ترکمانان در حوالی زرند بشدت مجروح و در اثر خونریزی شدید در بهمنان (نام قدیم یزدان آباد) به شهادت رسد. ایشان از نسل ابراهیم مجاب می باشند که پیکر ابراهیم مجاب در کربلای معلی و در داخل حرم امام حسین (ع) مدفون می باشد.

 

 

انتهای پیام / ابراهیم ایزدی یزدان آبادی