هجدک با شدت ۴ ریشتر لرزید

زمین لرزه ای به بزرگی ۴ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) عصر امروز – پنجشنه – هجدک  را لرزاند. صدای زرند: به گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه ساعت ۱۵ و ۱۱ دقیقه و ۶ ثانیه امروز در این منطقه بوقوع پیوست.  کانون این زمین لرزه در عمق […]

صدای زرندزمین لرزه ای به بزرگی ۴ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) عصر امروز – پنجشنه – هجدک  را لرزاند.

صدای زرند: به گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه ساعت ۱۵ و ۱۱ دقیقه و ۶ ثانیه امروز در این منطقه بوقوع پیوست.

 کانون این زمین لرزه در عمق ۱۳ کیلومتری زمین و موقعیت جغرافیایی این زمین لرزه در عرض شمالی ۳۰.۸۲ درجه و طول شرقی ۵۶.۸۴ درجه ثبت شده است.

به گزارش مرصاد، این زمین لرزه در اثر فعال شدن دوباره یکی از گسله های گل بزرگ کوهبنان و در منطقه هجدک حاصل شده است که موقعیت مرکز این زلزله تا شهر کرمان ۱۲ کیلومتر می باشد.

محمدرضا شریفی دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: وقوع این زمین‌لرزه  موجب ترس و رعب و وحشت مردم منطقه شده است ولی تاکنون خسارتی از این زمین‌لرزه گزارش نشده است.

به گزارش “صدای زرند“، کرمان ۱۸ گسل فعال دارد و یک سوم تلفات ناشی از زمین لرزه های یکصد سال گذشته کشور در این استان روی داده است.

انتهای پیام/