یادواره شهدای فرهنگی زرند برگزار شد

یادواره شهدای فرهنگی شهرستان زرند با حضور خانواده شهدا و جمعی از مسئولان برگزار شد. صدای زرند: به گزارش خبرگزاری فارس، یادواره شهدای فرهنگی این شهرستان با حضور خانواده شهدای فرهنگی، جمعی از مسئولان شهرستان و فرهنگیان منطقه بعد از ظهر امروز در سالن حسینیه سقاخانه ابوالفضل (ع) زرند برگزار شد. حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امام […]

SedayeZarand.IRیادواره شهدای فرهنگی شهرستان زرند با حضور خانواده شهدا و جمعی از مسئولان برگزار شد.

صدای زرند: به گزارش خبرگزاری فارس، یادواره شهدای فرهنگی این شهرستان با حضور خانواده شهدای فرهنگی، جمعی از مسئولان شهرستان و فرهنگیان منطقه بعد از ظهر امروز در سالن حسینیه سقاخانه ابوالفضل (ع) زرند برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امام جمعه زرند ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم معنوی گفت: هر آنچه که امروز داریم مرهون خون پاک شهدا است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کرمان نیز در ادامه به بیان خاطره‌گویی زمان جنگ پرداخت و افزود: این یادواره تنها عمل کوچکی برای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا است و ما باید یاد و خاطره و رشادت و دلیری و از خود گذشتگی شهدا را در قلبمان زنده و جاوید نگه داریم.

امیر شکاری با اشاره به اینکه شهدا زنده هستند و شریف‌ترین مرگ‌ها شهادت در راه خدا است، افزود: شهید با شهادت خود فضایی امن برای جامعه به ارمغان می‌آورد و روحیه شهادت‌طلبی در نظام مقدس جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی ما را بیمه کرده است.

وی اطاعت از ولایت فقیه را مورد تأکید شهدا دانست و گفت: شهدا الگوی کاملی برای نسل امروز هستند.

انتهای پیام/