آشامیدن آب ته لیوان رئیس جمهور سابق مهمتر از تشنگی مردم بود؟ / واکنش منفی به استعفای نمایندگان خوزستان

البته می دانیم شما هرگز استعفای واقعی نخواهید کرد چون برای به دست آوردن این کرسی هزینه و زحمات زیادی را تقبل کرده‌اید. صدای زرند: به گزارش نامه نیوز، روزنامه جمهوری اسلامی در خبری در باره استعفای نمادین نمایندگان خوزستان در مجلس نوشت: از لحظه دریافت خبر توسط مردم در شهرهای خوزستان نه تنها این […]

SedayeZarand.IRالبته می دانیم شما هرگز استعفای واقعی نخواهید کرد چون برای به دست آوردن این کرسی هزینه و زحمات زیادی را تقبل کرده‌اید.

صدای زرند: به گزارش نامه نیوز، روزنامه جمهوری اسلامی در خبری در باره استعفای نمادین نمایندگان خوزستان در مجلس نوشت:

از لحظه دریافت خبر توسط مردم در شهرهای خوزستان نه تنها این موضوع انعکاس مثبتی نداشت بلکه مردم طی تماس‌های خود از هر طریق میپرسند ظاهراً نمایندگان ما هم در مجلس هستند ولی این آقایان در این مدت چند سال کجا بودند؟ خوبست حداقل در این ۱۰۰ روز که از دولت آقای روحانی می گذرد آنقدر فضا باز شده است که این آقایان اعتراض هم میکنند؟

سئوال مردم این است که چرا در چند سالی که از انتخاب شما میگذرد در مقابل سوء مدیریت ها و ظلم به مردم خوزستان کمترین اعتراض را نداشتید؟ و بجز یکی دو نفر که در نطق‌های خود انتقادات نرم و گلایهگونه داشتید بقیه ساکت بودید و موضوعات سیاسی در اولویت کاریتان قرار داشت؟

آیا آقایان نمایندگان خوزستانی، نابودی لحظه به لحظه تالاب شادگان، رنج مردم از آلودگی کارون و ریزگردها را نمی دیدید؟ آیاوضعیت آب و تشنگی مردم مسجدسلیمان که در محاصره دریاچه‌های آب شیرین قرار دارند شما را ناراحت نکرد؟ آیا وضعیت آب آشامیدنی مردم خرمشهر و آبادان حل شده بود که با وجود اعتراضات مردمی در این شهرها باعث نشد که کمترین اعتراضی به دولت آقای احمدی نژاد بکنید؟ چرا آشامیدن باقیمانده لیوان آب رئیس جمهور سابق به عنوان تبرک برای برخی از نمایندگان اهواز ازتشنگی مردم خرمشهر – آبادان و مسجد سلیمان با اهمیت‌تر بود؟ چرا قرارداشتن واگن آموزش و پرورش خوزستان در انتهای قطار آموزش و فرهنگ کشور شما را برافروخته نکرد؟ شاید چون برخی از آقایان سهم خانواده خود را از پست‌های مدیریتی این سازمان گرفته بودند و جای اعتراض نبود؟

امااز اینکه شما دولت نوکار تدبیر و امید را این چنین مورد اعتراض قرار داد‌ه‌اید ناراحت نیستیم چون آن را از برکات رای مردم در ایجاد فضای نسبتاً آزاد می دانیم والبته می دانیم شما هرگز استعفای واقعی نخواهید کرد چون برای به دست آوردن این کرسی هزینه و زحمات زیادی را تقبل کرده‌اید. اما خداوکیلی، ای کاش درسال های پر رنج و نومیدی که گذشت شجاعانه از حقوق مردم خوزستان دفاع می کردید و دیدن شما به صورت دسته‌جمعی یک دست و معترض و عصبی را به فال نیک می گیریم و البته با سئوالات بالا هم روبرو شده‌ایم.

انتهای پیام/