وزارت ورزش پیگیر مشکلات مالی تیم ملی فوتبال باشد / برای حفظ آبروی ورزش کشور خساست به خرج ندهیم

عضو فراکسیون ورزش مجلس با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال، گفت: در این زمینه وزارت ورزش و جوانان نه تنها نباید در تامین هزینه های بازی های تدارکاتی خست به خرج دهد بلکه فدراسیون فوتبال را نیز ملزم به ارائه برنامه تقویمی برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی کند. به […]

SedayeZarand.IRعضو فراکسیون ورزش مجلس با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال، گفت: در این زمینه وزارت ورزش و جوانان نه تنها نباید در تامین هزینه های بازی های تدارکاتی خست به خرج دهد بلکه فدراسیون فوتبال را نیز ملزم به ارائه برنامه تقویمی برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی کند.

به گزارش “صدای زر ند“، ایرج ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، توضیح داد: طی تذکری در صحن علنی مجلس به وزیر ورزش و جوانان لزوم توجه به حمایت از تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را یادآوری کردیم و از او خواستیم که برای آمادگی تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی خست به خرج داده نشود، چرا که در دنیای رقابتی امروز شایسته نیست تیم ملی ما با حداقل امکانات در مسابقات جام جهانی حضور پیدا کرده و نتواند در سطح سایر تیم‌ها ظاهر شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، گفت: در این زمینه ضرورت دارد وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال را ملزم به ارایه برنامه تقویمی برای بازی‌ها تدارکاتی کرده و از این فدراسیون درخواست یک برنامه مدون در راستای آماده‌سازی تیم ملی فوتبال کند.

وی با انتقاد از عملکرد فدراسیون فوتبال، افزود: اگرچه در فدراسیون فوتبال میل به برنامه‌ریزی برای حمایت از تیم ملی فوتبال وجود دارد اما در عمل اقدام و برنامه ریزی مشخصی وجود ندارد، واقعیت آن است که با رویکرد مثبت نمی‌توان مشکلات را حل کرد بلکه باید عملکرد مثبت وجود داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تیم ملی فوتبال ما در مسابقات جام‌جهانی دیده شده، بنابراین شکل بازی ما و حتی نحوه باخت مان هم اهمیت دارد بنابراین در برنامه‌ریزی بازی‌های تدارکاتی و زمان تحویل بازیکنان به تیم ملی باید دقت عمل لازم را به‌کار برد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: وقتی برنامه مشخصی از بازی‌های تدارکاتی تیم ملی ما و زمان تحویل بازیکنان به تیم ملی ارائه نمی‌شود یعنی برنامه خاصی وجود ندارد که همین موضوع باعث نگرانی است، اگر بازی خوبی را در مسابقات جام جهانی ارائه نکنیم نه تنها با آبروی جهانی خودمان در ورزش فوتبال بازی کرده‌ایم بلکه سطح اعتماد به نفس آیندگان را در این ورزش نیز کاهش داده‌ایم.

انتهای پیام/